فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع):

یادواره شهدای کارمند در استان لرستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از برگزاری یادواره شهدای کارمند ۲۸ مهرماه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۶۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛ سردار مرتضی کشکولی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: سپاه نهادی است که کارهایش را به‌صورت جهادی انجام می‌دهد و در راستای ترویج ایثار و شهادت باید نسبت به دستگاه‌های استان بیشتر اقدام کند.

وی افزود: تاکنون یادواره‌های زیادی توسط سپاه استان انجام‌شده و طی امسال نیز یادواره ملی شهدای عشایر در استان لرستان بسیار خوب برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: یادواره‌های شهدای دانشجو، دانش‌آموز و قشرهای مختلف تاکنون در استان برگزار شده و 28 مهرماه نیز یادواره شهدای کارمند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سرکشی از خانواده شهدا به‌صورت مرتب انجام و تلاش در جهت رفع مشکلات آن‌ها می‌شود و فرزندان شهدا برای جذب در سپاه در اولویت قرار دارند.

سردار کشکولی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات به خانواده شهدا نیز اقدامات مختلفی انجام‌شده ازجمله تهیه فضای ورزشی با تخفیف ویژه و اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت رزمایش برگزار و بالغ‌بر 100 میلیون تومان برای اجرای آن هزینه شد خاطرنشان کرد: باید یادواره‌ها را از حالت سازمانی خارج کنیم چراکه برگزاری یادواره شهدا تا مردمی نشود ماندگار نمی‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: هزار و 900 پایگاه مقاومت در استان لرستان وجود دارد که مقررشده امسال در هر پایگاه یادواره شهدا برگزار شود.

وی اظهار داشت: آزادراه خرم‌آباد به اراک به نام شهید بروجردی که پیشنهاد آن توسط استاندار داده‌شده مصوب شود.

ارسال نظرات