به نام شهیدهوشنگ الهیاری:

پنجمین بیمارستان ثابت در منطقه محروم شهرستان پلدختر

پنجمین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان در منطقه محروم "چشمه شیرین" از توابع شهرستان پلدختر برپا شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۳۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛ پنجمین بیمارستان ثابت فوق تخصصی و تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام هوشنگ الهیاری به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان پلدختر در منطقه محروم "چشمه شیرین" از توابع شهرستان پلدختر برپاشد.

این بیمارستان صحرایی یک روزه امروز باهدف خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، رئیس شبکه بهداشت پلدختر راه‌اندازی شد.

سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، در حاشیه برپایی این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهارداشت: این بیمارستان پنجمین بیمارستانی است که در طول سال دایر و به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه خدمات می‌کند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این بیمارستان حداقل به دو هزار نفر خدمت‌رسانی و بیش از دو هزار و 500 نوع خدمت ارائه شده است، افزود: از چند هفته پیش کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پلدختر با همکاری شبکه بهداشت و بهورزان منطقه در قالب کاروان‌های محرومیت‌زدایی به مناطق محروم شهرستان اعزام و اقدام به بیماریابی کرده و افراد نیازمند جهت درمان به این بیمارستان راهنمایی شده بودند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه فرهنگی و اهداء لوازم التحریرتوسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی از دیگر خدمات خداپسندانه بوده است

ارسال نظرات