خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

رزمایش الی بیت المقدس نمایش آمادگی و اقتدار بسیج است

خبرگزاری بسیح: فرمانده سپاه عجب شیر در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس با اشاره به مطالبه و انتظارات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از بسیج، هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس را حفظ آمادگی بسیجیان و نمایش اقتدار و عزت بسیج دانست.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۶۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صالح رحمتی بسیج را سرمایه عظیم کشور برای مقابله با انواع تهدیدات و عبور از بحران ها و چالش های نظام دانست و افزود: بسیج سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است و بسیج و تفکر بسیجی لازمه پیشرفت و تعالی کشور و نجات بخش نظام در مواجهه با تهدیدات سخت و نرم است.

وی ادامه داد: این رزمایش در راستای حفظ آمادگی رزمی و ارتقای توان رزمی بسیجیان، بصیرت بخشی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر انقلاب اسلامی به مدت 48ساعت و به استعداد سه گردان مجهز و آماده به کار در قالب دفاع از کوی وبرزن و آرام سازی و آمادگی مقابله با هر گونه تهدیدات و اغتشاشات احتمالی در منطقه عمومی رحمانلو عجب شیر برگزار شد.

فرمانده سپاه عجب شیر بسیج را نیروی بزرگ مردمی، تکلیف گرا، فراجناحی و تابع امر ولایت دانست و اظهار کرد: با گذشت زمان فلسفه وجودی بسیج بیش از پیش آشکار می شود و تا زمانی که بسیج و تفکر بسیجی در این کشور وجود دارد امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تا زمانی که استکبار در جهان وجود دارد باید بسیج و تفکرات ارزشمند بسیج وجود باشد.

وی با بیان اینکه بسیجیان منتظر حکم جهاد ولی امر مسلمین برای دفاع از مردم مظلوم عراق، سوریه، یمن و هر کجای دنیا که باشد هستند تاکید کرد: مسئولان احساس ترس، ذلت و وادادگی در مقابل دشمنان نکنند چراکه دشمنان اگر می توانستند تا الان اقدام به حمله نظامی کرده بودند.

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود حکومت شجره ملعونه آل سعود را رو به ضعف و افول دانست و افزود: زمینه نابودی این رژیم خبیث با اعمال خودشان فراهم شده است و انشاالله حرمین را از دست مزدوران استکبار نجات داده و شاهد نابود کردن و ریشه کن کردن آل سعود و آزاد سازی حرمین شریفین و مدینه منوره خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها