خبرهای داغ:
آیت‌الله اسدالله ایمانی:

ارسال کالاهای قاچاق به کشور نقشه حساب‌شده دشمنان است

امام جمعه شیراز با اشاره به تناقض‌گویی‌های برخی از مسؤولان در مورد فیش‌های نجومی گفت: آمارهای متناقض و متفاوت و مباحثی که مطرح می‌شود، حکایت از مسائلی در پشت پرده فیش‌های نجومی دارد.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۴۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به مسؤولان مبنی‌ بر اینکه در برخورد با متجاوزان به حقوق بیت‌المال و صاحبان فیش‌های حقوقی مصالح جامعه را فدای مصلحت چند نفر نکنید، اظهار داشت: حفظ اعتماد مردم به نظام بزرگ‌ترین سرمایه است که نباید فدای عده‌ای متجاوز شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فیش‌های حقوقی، تصریح کرد: به‌دنبال جا‌به‌جایی افراد نیستیم اما بدهکاران بیت‌المال باید بدهی خود را برگردانند و اگر خیانت عمدی باشد مجازات شوند.امام‌جمعه شیراز خاطرنشان کرد: تاکنون آمارهای متفاوت و متناقضی را در مورد تعداد افراد دارای فیش‌های حقوقی اعلام کرده‌اند که از 12 نفر تا 950 نفر بوده که نمی‌دانیم باید کدام را باور کنیم.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: صاحبان فیش‌های حقوقی هرچند نفر که باشند نباید مصلحت آنان را مقدم بر مصلحت جامعه بدانند و اعتماد عمومی را قربانی این‌گونه افراد کنند.

* ایمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: عاشورا مهم‌ترین حادثه تاریخ و اثرگذارترین جریان برای نشان دادن چهره اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل چهره اسلام اموی است.

وی اضافه کرد: اسلام از همان ابتدا به دو شکل تفسیر شد که تا امروز همین‌گونه ادامه دارد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ارزش‌هایی که اهل‌بیت (ع) همواره به‌ دنبال آن بوده‌اند در اسلام بدلی و اموی وارونه جلوه داده شده است.

وی با اشاره به فرمایش مولی علی(ع) مبنی‌ بر اینکه معاویه بر پیکر اسلام پوستین را وارونه پوشانده است، متذکر شد: مفسدان هرگز اجازه نداده و نمی‌دهند اسلام حقیقی شناخته شود.

امام‌ جمعه شیراز بیان کرد: امام حسین(ع) نمی‌خواست شاهد این وضعیت باشد، از این‌ رو برای اسلام اصلی قیام کرد و گفت که می‌خواهم سیره پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین را زنده کنم و در این راه نیز شهید شد.

آیت‌الله ایمانی، راه رسیدن به اسلام واقعی را امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و ادامه داد: اینکه حکومت به‌دست شایسته‌ها بیفتد، بزرگ‌ترین منکر را از میان برداشته‌ایم.

وی اظهار داشت: تمام خوبی‌های عالم در این است که حاکم سالم و عادل باشد و تمام بدی‌های دنیا زمانی اتفاق می‌افتد که حاکمی فاسد و ظالم قدرت را در دست داشته باشد.

ایمانی تصریح کرد: تمام خوبی‌های عالم در چهره ولایت‌فقیه و تمام گناهان دنیا در صورت اوباما و اطرافیان وی مشهود است.

وی همچنین با اشاره به 16 مهرماه سالگرد شهادت سردار سرتیپ حسین همدانی تصریح کرد: دفاع از حرم‌های مطهر مرز نمی‌شناسد، چراکه این یک اعتقاد و باور است و اگر روزی مکه و مدینه نیز مورد هجوم دشمن واقع شود، ما نیز مدافع مقدسات خود خواهیم بود و از حریم حرم‌های مطهری مانند حرم امیر‌المؤمنین دفاع می‌کنیم.

امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: این نیرو امنیت جامعه را بر عهده دارد و باید در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ورود کند که نیاز به حمایت دارد.

وی ارسال کالاهای قاچاق به کشور را نقشه حساب‌شده دشمنان برای فلج کردن اقتصاد مملکت دانست و گفت: نیروی انتظامی برای اجرای مأموریت‌ها و مسؤولیت‌های خود به حمایت مسؤولان و مردم نیاز دارد.

خطیب جمعه شیراز همچنین با اشاره به ایام عزاداری حسین بن علی(ع) و تاسوعا و عاشورا از گویندگان، مداحان و عزاداران خواست تا اجازه ندهند عاشورا در سال 61 باقی بماند چراکه فقط یک حادثه نیست و جریانی عظیم است.

وی توضیح داد: عاشورا از غدیر شروع‌ شده و تا امروز همچنان ادامه دارد و همیشه زنده خواهد ماند و همه‌جا کربلا خواهد بود.

ایمانی با اشاره به مهره‌ای دشمن که قصد تحریف عاشورا را دارند، تشریح کرد: باید مهره‌ها را بشناسیم و بر اندیشه آنان بصیرت داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها