بسته خبری از زنجان: دوره های عادی و فعال در پایگاه ها تا مراسم گلباران مزار شهدا

بسته اخبار کوتاه ارسالی از استان زنجان شامل، دوره های عادی و فعال در پایگاه ها ومراسم گلباران مزار شهدا است که شرح آنرا درمتن خبرمی خوانید.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۷۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، 

دوره عادی به فعال پایگاههای تابعه حوزه شهید رجایی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد ومحلات و به نقل ازحوزه شهید رجایی شناط/ابهر:دوره تبدیل عضویت عادی به فعال حوزه شهید مدنی برگزار شد.بر اساس این گزارش دوره فوق از تاریخ ۰۶/۰۷الی ۹۵/۰۶/۱۲با حضور افراد واجد الشرایط در مکان پایگاه تابعه این حوزه برگزار شد

 
پایگاه شهیدزین الدین قروه
گلباران مزار شهدا در روستای قروه

همزمان با گرامیداشت و پاسداشت هفته دفاع مقدس مزار شهدا روستای قروه به همراه اعضای حوزه شهید رجائی و پایگاه این روستاغبارروبی و گلباران شد و در پایان تجدید میثاقی با شهدای هشت سال دفاع مقدس بلاخص شهدای منتصب به ابن روستا و منطقه شد.

پایگاه شهید دستغیب نورین

همایش دوچرخه سواری در روستای نورین برگزار شد

همایش دوچرخه سواری روستای نورین از محل پایگاه بسیج شهید دستغیب نورین که در ۵ کیلومتری ابهر قرار دارد تا محل مزار شهداء این روستا برگزار شد.
۱۰۰ دوچرخه سواران شرکت کننده در این همایش مسیر یک کیلومتری را با یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دوران دفاع مقدس گرامی داشتند و بر تداوم راه نورانی شهدا تاکید کردند.
همچنین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدرجایی ابهر طی سخنرانی بیان فرمودند : توجه به فعالیت های ورزشی در کنار برنامه های فرهنگی و نظامی درطول سال جزو برنامه های بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پایگاه صاحب الزمان(عج) - ناحیه ابهر
افتتاح دارالقرآن بسیج پایگاه صاحب الزمان(عج)

دارالقران بسیج پایگاه صاحب الزمان (عج) شناط با همت و تلاش سپاه ناحیه ابهرافتتاح شد.
" فروزنده"  فرمانده سپاه ناحیه ابهر در این باره گفت:  دراین سازمان به دنبال افتتاح دارالقرآنی هستیم تا فعالیت کشوری بزرگی در زمینه اشاعه فرهنگ بسیج در کشور اتفاق بیافتد.
 
انتهای پیام/گ

ارسال نظرات