خبرهای داغ:
مدیر تولیدی و صنعتی سازمان ها و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

فرمایش های رهبری، امر به معروف/ ساخت ایران روی کالاها

خبرگزاری بسیج: مدیر تولیدی و صنعتی سازمان ها و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی فرمایش های رهبری را بهترین امر به معروف و نهی از منکرها خواند و گفت: مسئولان کشوری باید به فرمایش های رهبری در قالب اصول اقتصاد مقاومتی توجه کنند چراکه بهترین امر به معروف و نهی از منکرها در حوزه اقتصاد است.
کد خبر: ۸۷۵۸۹۳۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

ابوالفتح ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جلب رضایت مشتری را جزو بهترین امر به معروف ها عنوان و بیان کرد: در این کارخانه تلاش می کنیم بهترین خدمات ارائه شود چنانچه برخی کشورها همچون کشورهای امریکای لاتین و سودان به علت رضایت زیاد از قطعاتی همچون تویوب، پمپ هیدرولیک، تایر، گیربکس، میلنگ و .. اصرار دارند روی قطعات آن ها ساخت ایران زده شود.

وی با اشاره به کسب گواهی نامه مشتری مداری در شش ماهه نخست امسال، افزود: بدون نیاز به شرکت های خارجی، به خودکفایی واقعی رسیده ایم و بیش از 90 درصد قطعات مورد نیاز کارخانه در خود کارخانه تولید شده و به کیفیت آن ها اهمیت زیادی داده ایم تا علاوه بر نیازهای داخلی، مشتریانی از کشورهای خارجی نیز جذب کنیم.

ابراهیمی با توجه به خودکفایی در تولید برخی قطعات مربوط به تراکتور سنگین از جمله دنده، پوست گیربکس و ... اظهار امیدواری کرد: در شش ماهه دوم امسال روی برخی فناوری های انتقال قدرت، موتور و گیربکس کار شده و آن ها را ارتقا دهند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، فلسفه قیام امام حسین(ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: اگر به این فضیلت به درستی عمل شود، در جامعه دگردیسی فضایل اتفاق نمی افتد و موسساتی با نام ائمه(ع) ولی برخلاف رویه آن ها اقدام به ربا خواری و ... نمی کنند.

این مقام مسئول، احترام به همکاران و ارباب رجوع، عدم تجسس در امور شخصی دیگران، حس مسئولیت پذیری و مشارکت کارکنان، قرار دادن افراد شایسته در راس امور، اختصاص بهترین جای کارخانه برای نمازخانه، فعال ساخت خط تولید، دقت در مصرف بیت المال و .. را از بهترین معروفها برشمرد که می توان در فضای ادارات و کارخانه ها به آن عمل کرد.

ابوالفتح ابراهیمی، اجتناب از رشوه خواری، سهل انگاری در حفظ اموال دولتی، استعمال دخانیات، سوء استفاده از موقعیت شغلی، استفاده شخصی از اموال دولتی، انتصاب ناشایسته اقوام و دوستان و .. را نیز از منکراتی دانست که باید در محیط های اداری و کارخانه ها از آن ها به شدت اجتناب کرد.

وی با بیان اینکه ما باید عامل به گفتار باشیم، تاکید کرد: اگر به این معروف و منکرات در محیط های تولیدی و کارخانه ها عمل شود به طور حتم تولیدهای بهتر و بی نقصی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها