معاونت برنامه ریزی و راهبردی پایگاه شهید چمران صنعت نفت در گفت‌وگو با «بسیج»:

پایگاه شهید چمران، قطب پژوهشی وزارت نفت است

دکتر قابضی با بیان اینکه پایگاه شهید چمران، پژوهشگاه صنعت نفت محسوب می‌شود افزود: این مرکز قطب پژوهشی وزارت نفت است.
کد خبر: ۸۷۵۹۰۷۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

دکتر قابضی معاونت برنامه ریزی و راهبردی پایگاه شهید چمران صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در هفدهمین همایش فرماندهان بسیج وزارت نفت اظهار داشت: پایگاه علمی و پژوهشی شهید چمران از معدود پایگاه‌های علمی و پژوهشی بسیج صنعت نفت است و فعالیت‌های پژوهشی و علمی را در دو عرصه علمی و پژوهشی ارائه می‌دهد.

وی با بیان پایگاه شهید چمران، پژوهشگاه صنعت نفت محسوب می‌شود افزود: این مرکز  قطب پژوهشی وزارت نفت است  لذا طبیعی است بخش عمده و سنگین فعالیت‌های پژوهشی وزارت نفت در پایگاه شهید چمران شکل بگیرد که پژوهش درباره اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دکتر قابضی خاطر نشان کرد: توجه به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی از جمله امور مهم در پایگاه علمی پژوهشی صنعت نفت به شمار می‌رود که با برگزاری همایش ملی سالانه فعالیت‌هایی که در این  راستا شکل گرفته است را رسانه‌ای و به اعضای بسیج وزارت نفت انتقال داده می‌شود.

دکتر قابضی در خاتمه اقزود:  معاونت برنامه ریزی و راهبردی در پایگاهع شهید چمران صنعت نفت به ارزیابی اعضای شورای بسیج و پایگاه های  مربوطه می‌پردازد و مقاالات علمی پژوهشی متنوعی را که بسیجیان متخصص ارائه می‌دهند قبل از اینکه مورد تصمیم گیری واقع شود به ارزیابی می‌پردازد.

ارسال نظرات