همزمان با شب هشتم محرم؛

برگزاری یادواره شهید بازیار مالکی در اردل

یادواره28شهید هیأت حضرت علی اصغر علیه السلام با محوریت شهید بازیار مالکی سونکی در شهر اردل استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۳۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مصطفی کوهی، گفت: همزمان با هفتم محرم، سیزدهمین یادواره شهدای هیأت حضرت علی اصغر علیه السلام و شهر اردل با محوریت شهید بازیار مالکی سونکی برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد یادواره هیات حضرت علی اصغر علیه السلام و شهدای اردل، افزود: این مراسم معنوی، 18مهرماه از ساعت 19:30دقیقه بعدازظهر در مسجد جامع شهر اردل با برنامه های مختلف فرهنگی و سخنرانی یکی از همرزمان شهید مالکی، پخش کلیپ و نماهنگ و مداحی آغاز می شود.

کوهی، خاطرنشان کرد: هیأت حضرت علی اصغر علیه السلام شهر اردل با قدمت 55 ساله، 28شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هرساله روز هفتم محرم و شب هشتم مراسم یادواره شهدای هیأت را با محوریت یک شهید شاخص برگزار می کند.

وی، همچنین از برپایی نمایشگاهی از آثار شهید مالکی و 37شهید شهر اردل در محل برگزاری یادواره خبر داد و گفت: برای میهمان این مراسم معنوی، شام نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش بسیج؛ شهید بازیار مالکی پس از سالها مجاهدت در جبهه های نبرد حق علیه باطل در منطقه عملیاتی شلمچه و نهر جاسم، به فیض شهادت رسید، که پیکر مطهرش، هشت سال بعد تفحص و در تاریخ 25بهمن ماه 73 با حضور پرشور مردم ولایتمدار اردل تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار