دیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان اردکان با خانواده شهید دانش آموز

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء، به همراه جمعی از دانش آموزان به منظور دیدار با خانواده معظم دانش آموز شهید "حسین دهستانی" در منزل ایشان حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۵۹۶۱۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، محمد فتاحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء، به همراه جمعی از دانش آموزان و "حسین شاکر" مدیر دبیرستان ماندگار شرف و "مصطفوی" مسئول بسیج فرهنگیان اردکان به منظور دیدار با خانواده معظم دانش آموز شهید حسین دهستانی در منزل ایشان حضور یافتند.

این دیدار که در فضایی صمیمی با خانواده این شهید برگزار شد دانش آموزان ضمن تمجید میثاق با امام و شهدا برای والدین این شهید عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت کرده و از ایثار و فداکاری آن ها تجلیل نمودند.

در ادامه خانواده شهید دهستانی به بازگو کردن خاطراتی از رشادت های این شهید عزیز و نحوه شهادت ایشان پرداختند و پدر و مادر شهید دهستانی از حسن توجه مسئولین بسیج دانش آموزی و انجام برنامه دیدار و سرکشی با حضور دانش آموزان برای آشنایی نسل جوان با شهداء و اظهار محبت و توجه نسبت به خانواده های شهدا تقدیر و تشکر نمودند .

از نکات قابل توجه دانش آموزان و مسئولینی که در این دیدار شرکت داشتند این بود که مادر شهید در سن کهنسالی با کاربافی(حوله بافی) فارغ از نیاز مالی به کمک اقتصاد جامعه و در معنای کوچک آن اقتصاد مقاومتی کشور آمده است .


ارسال نظرات