وزیر نیرو:

صنایع اشتغال زا مورد حمایت جدی دولت است

وزیر نیرو در بازدید از کارخانه تسنیم نوش در شهرستان نیر اظهار داشت: دولت از صنایع اشتغال زا حمایت می کند.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۳۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، حمید چیت چیان وزیر نیرو در بازدید از کارخانه تسنیم نوش در شهرستان نیر اظهار داشت: دولت از صنایع اشتغال زا حمایت می کند.

وزیر نیرو تاکید کرد که دولت یازدهم از فعالیت ها و صنایع منجر به اشتغال و رونق تولید پشتیبانی و حمایت کرده و برنامه های دولت نیز در راستای گسترش اینگونه واحدها است.

حمید چیت چیان در این بازدید افزود: دولت برنامه مدونی برای احیا واحدهای صنعتی دارای مشکل در مناطق مختلف کشور داشته و به جد رونق و توسعه صنعت در کشور پیگیری می شود.

وزیر نیرو در حاشیه بازدید از شهرک تخصصی آب و برخی واحدهای تولیدی شهرستان نیر گفت : فعالیت ها در این شهرک نشان دهنده سرمایه گذاری مناسب صورت گرفته در این زمینه است.

وی افزود: سرمایه گذاران موفق حتی به دنبال توسعه فعالیت های خود هستند و حتی در کنار تولید انواع نوشیدنی، تولید برق در این شهرک را پیگیری می کنند که از آن استقبال می شود.

وزیر نیرو بیان کرد: درخواستی در زمینه راه اندازی نیروگاه سی. اچ. پی وجود دارد که پیگیری خواهد شد زیرا در کنار تامین نیازهای شهرک آب، می تواند به شبکه برق استان نیز کمک کند و وزارت نیرو از این صنایع در جهت بهبود شرایط اقتصادی این خطه حمایت می کند.


ارسال نظرات