خبرهای داغ:
فرماندار مراغه:

استفاده از ظرفیت های پست برای خدمات به مناطق شهری و روستایی ضروری است‎

خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه مراغه گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های اداره پست برای خدمات رسانی به مناطق شهری و روستایی ضروری است.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۶۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی در دیدار کارکنان اداره پست مراغه افزود: فراهم کردن زیرساخت ها، فرهنگ سازی عمومی و استفاده از تجربه های دیگر کشورهای پیشرو در زمینه پست برای ارتقای خدمات پستی برای مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حرکت به سوی مردمی کردن نهادهای دولتی گامی مهم و موثر در ارتقای خدمات رسانی به آحاد جامعه بوده و موجب تعامل بیشتر مردم و مسئولان است.

محمدی بیان کرد: الکترونیکی شدن خدمات پستی حرکتی بسیار مناسب برای تسریع
در خدمات رسانی بهینه و صرفه جویی در زمان و هزینه است.

فرماندار مراغه با اشاره به خدمات موفق اداره پست مراغه گفت: در سه سال اخیر هیچ گونه نارضایتی در مورد عملکرد و خدمات این اداره به فرمانداری این شهرستان منعکس نشده و این نشان دهنده دقت و تعهد کارکنان این اداره در خدمات رسانی به مردم است.

محمدی افزود: صیانت از امانت های پستی، سرعت و دقت در خدمات رسانی و نیز حفظ و تقویت اعتماد موجود بین مردم رسالت اصلی ادارات پست در جامعه است.

رئیس اداره پست مراغه نیز در این نشست با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این اداره گفت: در نیمه نخست امسال، 150 هزار مورد فهرست برداری از اماکن شهری مراغه با استفاده از یک هزار و 520 نفر روز توسط این اداره انجام شده است.

علی سلطان زاده افزود: طرح فهرست برداری از اماکن شهری و روستایی از سال 84 تاکنون انجام نشده بود و با اجرای این طرح در سطح شهر مراغه، فهرست برداری از اماکن روستایی نیز تا پایان امسال به پایان می رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها