استفاده از ظرفیت های پست برای خدمات به مناطق شهری و روستایی ضروری است
به
گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی در دیدار کارکنان اداره
پست مراغه افزود: فراهم کردن زیرساخت ها، فرهنگ سازی
عمومی و استفاده از تجربه های دیگر کشورهای پیشرو در
زمینه پست برای ارتقای خدمات پستی برای مردم باید مورد
توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد:
حرکت به سوی مردمی کردن نهادهای دولتی گامی مهم و موثر در ارتقای خدمات
رسانی به آحاد جامعه بوده و موجب تعامل بیشتر مردم و مسئولان است.
محمدی بیان کرد:
الکترونیکی شدن خدمات پستی حرکتی بسیار مناسب برای تسریع
در خدمات رسانی
بهینه و صرفه جویی در زمان و هزینه است.
فرماندار مراغه
با اشاره به خدمات موفق اداره پست مراغه گفت: در سه سال اخیر هیچ گونه
نارضایتی در مورد عملکرد و خدمات این اداره به فرمانداری این شهرستان
منعکس نشده و این نشان دهنده دقت و تعهد کارکنان این اداره در خدمات رسانی
به مردم است.
محمدی افزود:
صیانت از امانت های پستی، سرعت و دقت در خدمات رسانی و نیز حفظ و تقویت
اعتماد موجود بین مردم رسالت اصلی ادارات پست در جامعه است.
رئیس اداره پست
مراغه نیز در این نشست با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این اداره گفت:
در نیمه نخست امسال، 150 هزار مورد فهرست برداری از اماکن شهری مراغه با
استفاده از یک هزار و 520 نفر روز توسط این اداره انجام شده است.
علی سلطان زاده
افزود: طرح فهرست برداری از اماکن شهری و روستایی از سال 84 تاکنون انجام
نشده بود و با اجرای این طرح در سطح شهر مراغه، فهرست برداری از اماکن
روستایی نیز تا پایان امسال به پایان می رسد.