خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

حفظ نظام بالاترین معروف است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش روسا و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه های اجرایی استان حفظ نظام را بالاترین معروف دانست.
کد خبر: ۸۷۵۹۸۷۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری گفت: باید رضایت مندی مراجعه کنندگان در ادارات سنجیده شود چراکه جلب رضایت مردم موجب حفظ نظام خواهد شد.

وی افزود: با گذشت 37 سال از شکل گیری نظام در کشور زمان آن رسیده که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رواج یابد و باید سازمان امر به معروف و نهی از منکر به وزارتخانه تبدیل شود تا به طور جدی وارد در این خصوص عمل کنند.
آیت الله شبستری اظهار داشت: باید در همه ادارات، سازمان ها و مراکز دانشگاهی افرادی که معروفات را رعایت می کنند همچون زنان محجبه در ادارات مورد تشویق قرار گیرند و کسانی که با پوشش نامناسب مراجعه می کنند تذکر، توبیخ و یا حتی در صورت تکرار از خدمت انفصال شوند.
وی تاکید کرد: نباید مراجعان به ادارات برای انجام کار اداری روزها معطل شوند در حالی که می توان کار ارباب رجوع را در کوتاه ترین زمان انجام داد و کارکنان دولتی باید در برخورد با مردم با مهربانی برخورد کنند چراکه لحن آرام و متین کارکنان با مراجعان مانع بدبینی مردم نسبت به نظام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها