یک مخترع در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

دستگاه مانیتورینگ از راه دور سیستم‌های حفاظت کاتدیک مخابرات،کاهش‌دهنده وقت و هزینه است

مازیار ایران زاده گفت: این دستگاه در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بوده است مناسب برای رفع عیوب سیستم‌های لوله و مخابرات است به‌روز رسانی اطلاعات توسط دستگاه مقدور انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۷۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

 مازیار ایران زاده سازنده دستگاه مانیتورینگ از راه دورسیستم‌های حفاظت کاتدیک مخابرات در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری در هفدهمین همایش فرماندهان بسیج وزارت نفت اظهار داشت: این دستگاه در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بوده است ، دستگاه مانتیتورینگ از راه دور سیستم‌های  حفاظت  کاتدیک مناسب برای سیستم‌های  لوله و مخابرات است.

وی با بیان اینکه به‌روز رسانی اطلاعات توسط دستگاه مقدور شده است افزود: در بخش مخابرات، بیش از  14000 متر لوله در سراسر کشور وجود دارد که این لوله‌‌ها جهت اطمینان از کارکردشان نیاز به یک سری  پایش دارند تا جاهایی از لوله که بر اثر اصطکاک و یا زدگی از بین رفته است  را شناسایی کند.

ایران‌زاده خاطر نشان کرد: بدون دستگاه مزبور همکاران مجبورند که در ظرف مدت دو ماهی به ارزیابی لوله‌ها بپردازند و پایش اینچنینی نیاز به صرف زمان و نیروی انسانی داشت تا هر روز مورد بازبینی و بازدید قرار بگیرد.

ایران‌زاده در خاتمه افزود: از طریق این دستگاه اطلاعات مندرج هر روز به مراکز ارسال می‌شود و برای اینکه از هزینه پرسنلی و سوخت  جلوگیری شود هر لحظه اطلاعات به روزرسانی مسلط می‌شود.

ارسال نظرات