نماینده ولی فقیه کردستان:

ماندگاری دین اسلام با عاشورا گره خورده است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ماندگاری نام خدا، پیامبر(ص)، دین اسلام و قرآن کریم به قیام عاشورایی امام حسین(ع) گره خورده است.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۸۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در همایش پرچمداران بصیرت که در سالن مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اگر قیام امام حسین اتفاق نمی‌افتاد امروز معلوم نبود چه اتفاقاتی برای دین مبین اسلامی می‌افتاد و امام حسین قیام کرد تا نگهبان و حافظ وحی الهی باشد.

وی با اشاره به اینکه ایشان قیام کردند تا الگوی همه مردم مسلمان باشند، افزود: قیام امام حسین اسلام را زنده و ماندگار کرد.

شاهرودی خاطرنشان کرد: حسین(ع) رهبر همه آزادگان است و انسان باید ابراز علاقه کند و به این بزرگوار ارادت داشته باشد چرا که هر چه داریم از اهل بیت علیهم السلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: اساس تفکر امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و باید همه ما برای ترویج این فریضه مهم گام برداریم و آنرا نهادینه سازیم.

شاهرودی خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که دچار فساد و انحراف شود برای هدایت نیازمند ترویج معروفات است و اگر دنبال اصلاح و درستی باشد باید به نهی از منکر بپردازد.

وی با اشاره به اینکه ترویج اسلام و آگاهی‌ بخشیدن به آحاد جامعه نیازمند ترویج و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر است و نباید از این مسئله مهم غافل شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: امروز کردستان میزبان بیرق اباعبدالله الحسین است چرا که این پرچم مایه خیر و برکت بوده و همه ما افتخار می‌کنیم که بر هر شکلی به اهل بیت و خاندان اهل بیت اظهار ارادت می‌کنیم.

در این مراسم پرچم صلح امام حسین(ع) در میان حضار با فریاد یا حسین مورد استقبال حاضران همایش پرچمداران بصیرت و خادمان امام حسین(ع) قرار گرفت.

ارسال نظرات