رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان:

محرم سند حقانیت شیعه و احیای واجبات است/ عزاداری‌ها باید لقمه‌های حرام را به حلال تبدیل کند

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان گفت: محرم سند حقانیت شیعه و احیای واجبات است و عزاداری یعنی اینکه عقیده ما نسبت به دین و نمازبیشتر شود و به حلال و حرام‌ها بیشتر دقت کنیم و عزاداری‌ها باید لقمه‌های حرام را به حلال تبدیل کند.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۸۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اقامه نماز میناب که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد، اظهار داشت: تمام جنگ‌هایی که در طول تاریخ اسلام رخ داده است به‌خاطر عناد دشمنان با اهل بیت(ع) است.

وی افزود: امام حسین(ع) به کربلا آمد که جامعه خفتگان را بیدار نماید و آنان را وادار به عمل به دین کند و نماز را زنده بدارند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان خاطرنشان کرد: محرم سند حقانیت شیعه و احیای واجبات است و اگر مساجد احیا و آباد شوند دین احیا و آباد خواهد شد و عزاداری یعنی اینکه عقیده ما نسبت به دین و نمازبیشتر شود و به حلال و حرام‌ها بیشتر دقت کنیم و عزاداری‌ها باید لقمه‌های حرام را به حلال تبدیل کند و لقمه‌های حرام ما را از نماز باز داشته است چراکه لقمه حرام در نسل آینده ما تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: دغدغه امروز رهبری وحدت و همدلی است و در عزاداری‌ها بایستی کاری نکنیم که دشمن خوشحال شود و نکته‌ای که ما را تهدید می‌کند گناه است و هیچ گناهی را کوچک نشماریم که گناه نورانیت را از زندگی جدا می‌سازد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان تصریح کرد: در عزاداری‌ها باید دشمن‌شناسی کنیم و به فرزندانمان آموزش دهیم و روز عاشورا نمایشگاه معرفت و تجلی شیعه است.

فروران‌نژاد در پایان یادآور شد: نماز ظهرعاشورا باید با دیگر نمازها تفاوت داشته باشد و این نماز را ویژه و باشکوه برگزار کنید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار