دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

تمامی خدمات شهرداری‌ها از مصادیق معروفات است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه بومی و یا غیربومی بودن مدیر در خدمت به شهروندان چندان اهمیتی ندارد، گفت: مدیران فقط باید بر اساس تجربه و شایسته سالاری انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۱۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمود الله‌مرادی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری، اظهار کرد: شهرداری‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که با ارائه خدمات متنوع در سطح شهر زمینه رفاه و آسایش شهروندان را فراهم می‌کنند.

وی گفت: نیروهای شهرداری زحمتکش و تلاشگر هستند، از رفتگری که به پاکیزگی شهر می‌پردازد تا دیگر خدمات شهرداری، که تمامی آنها از مصادیق معروفات است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: تقویت ادارات در راستای خدمت به مردم، خود از مصادیق معروفات است از این رو آمران به معروف و ناهیان از منکر در ادارات و سازمان‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری خواهند داشت.

الله‌مرادی تصریح کرد: اگر در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدم برداریم، مدام در حال عبادت هستیم و همه ما در کنار هم می‌توانیم فضای شهر را به سمت انجام معروفات سوق دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان‌ها اجرا نشود، نباید انتظار پیشرفت در سالم‌سازی فعالیت‌ها و خدمات را داشته باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: امر به معروف یک مسوولیت اجتماعی و همگانی است و همه باید در مسیر انجام امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم، چرا که تحقق این امر نیازمند عزم جمعی و حرکت جهادی است.

الله‌مرادی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری روند مثبت فعالیت‌های شهرداری سنندج در سطح شهر ملموس است، گفت: همین تلاش‌ها موجب رضایتمندی شهروندان از مجموعه مدیران شهرداری شده است.

وی یکی از اقدامات مهم شهرداری در سال‌جاری را اتمام به موقع پروژه تقاطع غیر هم‌سطح کوسه‌ هجیج اعلام کرد و افزود: عملی کردن وعده شهرداری در اتمام این پروژه موجب خرسندی تمامی شهروندان شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه در خدمت به شهروندان، بومی و یا غیربومی بودن مدیران تاثیرگذار نیست، خاطرنشان کرد: مدیران فقط باید بر اساس تجربه و شایسته سالاری انتخاب شوند.

الله‌مرادی در پایان از زحمات شبانه روزی مدیران و کارکنان شهرداری در انجام خدمت شایسته به شهروندان تقدیر کرد و اظهار داشت: تسریع در انجام امورات مردم می‌تواند گام مهمی در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

ارسال نظرات