با حضور 50 طلبه جهادگر از 17 کشور جهان انجام می شود:

افتتاح دومین پروژه محرومیت زدایی گروه جهادی بین المللی جامعه المصطفی در مازندران

عملیات آبرسانی روستائی گتاب بابل با همت 50 طلبه از 17 کشور خارجی اروپایی و افریقایی در قالب اردوهای جهادی از اول محرم آغاز و تا جمعه آینده 12محرم الحرام برای افتتاح پروژه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۴۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

 به گزارش خبرگزری بسیج مازندران، افتتاحیه مراسم آبرسانی گروه جهادی طلاب جامع المصطفی حوزه علمیه قم به مناطق روستایی و کم برخوردار بابل با حضور سردار نقدی  رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح روز جمعه برگزار می شود.

عملیات آبرسانی روستائی گتاب بابل با همت 50 طلبه از 17 کشور خارجی اعم از افغانستان، آذربایجان،ترکمنستان، تاجیکستان، هندوستان، چین، کومار، استرالیا، ارمنستان و چند کشور آفریقایی در قالب اردوهای جهادی از اول محرم آغاز و تا جمعه آینده 12محرم الحرام برای افتتاح پروژه ادامه خواهد داشت.

 گروه جهادی طلاب جامعه المصطفی قم تاکنون در عرصه های محرومیت زدایی ایفای نقش داشته که آخرین پروژه این گروه جهادی در سال جاری، اقدامات عمرانی در شادگان خوزستان بوده است.

 اولین کار عمرانی این گروه جهادی در مازندران مربوط  اقدامات جهادی به مناطق نوشهر در سال 90  بوده است که افتتاحیه پروژه آبرسانی به زروت گتاب بابل، دومین اقدام طلاب خارجی جامعه المصطفی قم می باشد.

گروه جامعه المصطفی با فعالیت  در مسیر جنگلی و صعب العبور بخش گتاب بابل ضمن حضور ده روزه  در قالب اردوی جهادی و محرومیت زدایی در این منطقه، آبادانی را  به یادگار خواهند گذاشت.

9 کیلومتر عملیات آبرسانی در مناطق صعب العبور از اقدامات مفید و موثر گروه جهادی جامعه المصطفی است که به تاسی از اردوهای جهادی بسیج در مناطق مختلف کشور اجرا می شود.

گروه جهادی مذکور  به منظور کسب تجربه و بهره برداری از الگوی مناسب و جامع المنافع محرومیت زدایی و انتقال به کشورهای خود اقدام به اجرای این عملیات می کنند

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها