با حضور 50 دانشجوی طلبه جهادگر از 17 کشور جهان

افتتاح دومین پروژه محرومیت زدایی گروه جهادی بین المللی جامعه المصطفی در مازندران

مراسم افتتاحیه عملیات آبرسانی مناطق محروم بخش بندپی شرقی بابل با همت 50 دانشجوی طلبه از 17 کشور جهان در قالب اردوی جهادی صبح روز جمعه برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۶۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسینعلی رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مراسم افتتاحیه عملیات آبرسانی گروه جهادی طلاب جامع المصطفی حوزه علمیه قم به مناطق روستایی و کم برخوردار بابل با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح روز جمعه برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا تصریح کرد:عملیات آبرسانی روستائی بخش بندپی شرقی بابل با همت 50 طلبه از 17 کشور خارجی اعم از افغانستان، آذربایجان،ترکمنستان، تاجیکستان، هندوستان، چین، کومار، استرالیا، ارمنستان و چند کشور آفریقایی در قالب اردوهای جهادی از اول محرم آغاز و تا جمعه آینده 12محرم الحرام برای افتتاح پروژه ادامه خواهد داشت.
سخنگوی سپاه کربلا افزود: اولین کارعمرانی این گروه جهادی در مازندران مربوط به فعالیت های عمرانی در مناطق محروم شهرستان نوشهر در سال 90 بوده است که افتتاحیه پروژه آبرسانی به مناطق محروم بندپی شرقی بابل، دومین اقدام دانشجویان طلبه خارجی جامعه المصطفی قم می باشد.
وی گفت: این گروه جهادی با حضور ده روزه خود در مسیر جنگلی و صعب العبور بخش بندپی شرقی بابل، آبادانی را به یادگار خواهند گذاشت.
رضایی با اشاره به الگوگیری کشورهای مختلف از اردوهای جهادی بسیج گفت: 9 کیلومتر عملیات آبرسانی در مناطق صعب العبور از اقدامات مفید و موثر گروه جهادی جامعه المصطفی است که به تاسی از اردوهای جهادی بسیج در مناطق مختلف کشور اجرا می شود.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا در ادامه افزود:این گروه جهادی به منظور کسب تجربه و انتقال الگوی مناسب و جامع المنافع محرومیت زدایی در کشورهای خود اقدام به اجرای این عملیات کردند.
گفتنی است گروه جهادی دانشجویان طلبه جامعه المصطفی قم تاکنون در عرصه های محرومیت زدایی ایفای نقش داشته که آخرین پروژه این گروه جهادی در سال جاری، اقدامات عمرانی در شادگان خوزستان بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها