سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار:

امام حسین (ع) با قیام خود نمایشگاهی ابدی از ایثار ایجاد کرد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار با اشاره به اینکه در ماه محرم دین جان گرفت افزود: امام حسین (ع) با قیام خود نمایشگاهی جهانی و ابدی از آزادگی، فداکاری، ایثار، شرف، عدالت، از خود گذشتگی و فداکاری را در تاریخ ایجاد کرد که تا ابد جاودان است.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۴۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت ماه محرم اظهار کرد: جوانان ما امروز با اتکا به تجارب بزرگان و تاریخ گذشتگان، توانسته اند این موضوع را به خوبی درک و فرهنگ کربلا و عاشورایی را بفهمند و قطعاً در تمام برنامه های ویژه این ایام شرکت می‌کنند و با معرفت و بصیرت به فرهنگ سازی دقیق و اساسی محرم یاری می رسانند.

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم دین جان گرفت افزود: امام حسین (ع) با قیام خود نمایشگاهی جهانی و ابدی از آزادگی، فداکاری، ایثار، شرف، عدالت، از خود گذشتگی و فداکاری را در تاریخ ایجاد کرد که تا ابد جاودان است.

حجت‌الاسلام عباسپور یادآور شد:متاسفانه بسیاری از جوانان ونوجوانانی که دربرنامه های مذهبی محرم شرکت می‌کنند هیچ اطلاعی از نحوه قیام و هدف از قیام امام حسین(ع)ندارند و تنها بر سر و سینه می زنند.

این کارشناس حوزه دین یادآور شد: رسالت ما دست‌اندرکاران مباحث دینی و مذهبی به‌ویژه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان ایفای نقش و حضور مستمر و نظارت صحیح در انجام مراسمات و همچنین سیاستگذاری درست و مدون در امر عزاداری هیئات مذهبی است.

 

ارسال نظرات