علیخانی در گفتگو با «بسیج» خبر داد

افتتاح پروژه آبرسانی روستای زربوت با حضور سردار نقدی/ جهادگرانی که از تشیع دفاع می‌کنند

مسؤول گروه جهادی امام موسی صدر گفت: اعضای گروه جهادی امام موسی صدر در اردوها پس از پایان فعالیت های عمرانی و تبلیغشان، به مساجد مناطق محروم شادگان رفته و در آنجا به کار روشنگری و تبلیغ تشیع می پردازند.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۳۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

ابوالفضل علیخانی مسؤول گروه جهادی امام موسی صدر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به حضور طلاب و روحانیون کشورهای مختلف در این گروه جهادی اظهار داشت: گروه جهادی امام موسی صدر پس از گذشت 7 سال از تأسیس خود در کارنامه اش برگزاری 9 اردوی جهادی 10روزه را داشته است که اکثر این اردوها در ایام عید نوروز برگزار شده اند.

وی با بیان اینکه محدوده جغرافیایی فعالیت این گروه جهادی در جنوب کشور است، افزود: تأسیس 11 مسجد و 4 خانه برای ایتام، همچنین بازسازی و نوسازی مدارس روستاهای محروم جنوب کشور از جمله دستاوردهای گروه جهادی امام موسی صدر است. البته این گروه جهادی در کنار 9 اردوی اصلی، چندین اردوی دو روزه نیز برای دانشجویان عراقی و سوری و طلاب پاکستانی داشته است.

مسؤول گروه جهادی امام موسی اذعان کرد: اعضای این گروه جهادی عمدتا از جامعةالمصطفی هستند بنابراین علاوه بر فعالیت های عمرانی، نقش اثر گذاری در تبلیغ دین و برگزاری برنامه های فرهنگی در مناطق محروم کشور دارند. اعضای گروه جهادی امام موسی صدر در اردوها پس از پایان فعالیت های عمرانی و تبلیغشان، به مساجد مناطق محروم شادگان رفته و در آنجا به کار روشنگری و تبلیغ تشیع می پردازند چراکه وهابیت جنب و جوش بسیار زیادی علیه مذهب شیعه در این مناطق داشته است.

وی در ادامه به اجرای پروژه آبرسانی برای روستای محروم زربوت اشاره کرد و گفت: دراین طرح گروه امام موسی صدر آب شرب را از مسیری 9 کیلومتری به روستا می رساند؛ این آب از چشمه ای قرار است به روستا برسد که صاحب این چشمه همسر شهیدی است که آن را وقف مردم روستا می کند، البته فاصله چشمه تا روستا 16 کیلومتر است که اهالی روستا پیش از این انشعاب 7 کیلومتر آن را انجام داده اند و گروه جهادی امام موسی صدر به کمک اهالی، باقیمانده این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاحیه پروژه آبرسانی روستای زربوت از ساعت 7 صبح جمعه با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه این روستا برگزار می شود.

ارسال نظرات