نشست سیاسی و روشنگری درشهر تازه کند برگزارشد

به همت حوزه مقاومت بسیج قدس سپاه ناحيه پارس آبادوباهمکاری پایگاه قاسم بن الحسن(ع) برنامه اي با عنوان نشست سياسي و روشنگري با حضور بسیجیان واقشار مختلف مردم در مسجد عباسیه شهر تازه کندبرگزارشد.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۵۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاري بسيج ازپارس آباد، نشست سياسي و روشنگري به همت حوزه مقاومت بسیج قدس سپاه ناحيه پارس آبادوباهمکاری پایگاه قاسم بن الحسن(ع) و با حضور بسیجیان واقشار مختلف مردم در مسجد عباسیه این شهر برگزارشد.

در این نشست حجت الاسلام احمدی روحانی مستقرتازه کند با بیان اینکه استراتژی آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران به سه نوع هدف تقسیم می شود اظهار داشت:دشمن می خواهد ما در همه زمینه ها در مقابلشان کوتاه بیاییم.

وی افزود: دشمن به دنبال اینست که ما در کشور خودمان متحد نباشیم و بدنبال قدرتمند کردن متحدان خودمان هم نباشیم که این خیال باطل آنها است.

احمدی درادامه در رابطه با حماسه ماندگار تاریخ گفت: امام حسین(ع) به منظور حفظ و احياى اسلام، با جهاد و شهادتی غم انگیز، صفحه ای درخشان و فراموش ناشدنی در تاریخ اسلام از خود به یادگار گذاشت.

وی با یادآوری یکی از فرموده های امام حسین(ع) که فرمودند: قـیام مـن بر مبناى تمایلات نفسانى نیست و من به منظور طغیان، فساد، تباهى و ستم خـروج نمـى كنم، بلكه انگـیزه ام اصلاح امـت جدم رسول خدا(ص) است، یکی از مهم ترین اهداف قیام امام حسین(ع) را احیای امر به معروف و نهى از منكر دانست.

روحانی مستقرتازه کند با بیان این مطلب که امروز پیشرفت ایران در همه عرصه های بین المللی به برکت خون شهدا و نتیجه توفیقات علمی و پیشرفت های بزرگ اقتصادی حاصل شده است، ادامه داد: پیروی از خط ولایت فقیه و دستورات رهبر فرزانه انقلاب موجبات تبدیل ایران به چنین قطب قدرتمندی در جهان را فراهم کرده است.

نام خبرنگار: محمد جنگی
ارسال نظرات