سفیر سنگاپور در ایران:

سرمایه گذاران سنگاپوری را برای حضور در هرمزگان ترغیب می کنم

سفیر سنگاپور در ایران گفت: تلاش می کنم تا سرمایه گذاران سنگاپوری را برای بازدید از استان هرمزگان و سرمایه گذاری در آن ترغیب کنم.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۴۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرنگار مهر، اینگ کنگ یونگ عصر سه شنبه در دیدار با استاندار هرمزگان با بیان اینکه در آینده با هیئت بزرگتری در هرمزگان حضور خواهم یافت، عنوان کرد: هرمزگان نقشی کلیدی در اتصال جنوب به شمال دارد و اگر به زیرساخت های این استان بیشتر پرداخته شود هرمزگان می تواند نقشی رقابتی در منطقه با سایر شهرها و استان ها داشته باشد.

وی ادامه داد: سنگاپور علاقه دارد با هرمزگان ارتباط و همکاری داشته باشد و امیدوارم این دیدار و بازدید آغاز تبادل این همکاری ها باشد.

سفیر سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران افزود: در سفر به این استان با تجهیزات و ظرفیت های هرمزگان و به خصوص بندرعباس آشنایی پیدا کردم و تلاش می کنم تا سرمایه گذاران سنگاپوری را نیز برای بازدید از این استان و سرمایه گذاری در آن ترغیب کنم.

یون مخگ تصریح کرد: در زمینه تجارت می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم و نقش دولت نیز آماده کردن تجهیزات است تا با کمترین مشکل این همکاری را داشته باشیم و با توجه به همکاری میان دو دولت ایران و سنگاپور می توانیم این همکاری را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه هرمزگان برای توسعه صنعت گردشگری نیز ظرفیت مناسبی دارد، اظهار داشت: نیاز است این استان در کشورهای دیگر بیشتر معرفی شود.

سفیر سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: تلاش می کنیم تا با حضور هیئت تجاری و سرمایه گذاری از سنگاپور در هرمزگان همکاری ها افزایش یابد و می توانیم از ظرفیت های ساحلی و دریایی هرمزگان برای همکاری استفاده کنیم.
ارسال نظرات