خبرهای داغ:

مصرف تولیدات داخلی ضامن اشتغال جوانان است

خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز در جلسه کارگروه بسیج جامعه زنان این ناحیه در حوزه الزهرا(س)، گفت: مصرف و حمایت از تولیدات داخلی تضمین کننده اشتغال جوانان بوده و این امر به رونق اقتصادی کشور نیز کمک شایانی می کند.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۵۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زهرا کوهی افزود: اگر خانواده ها به جای استفاده از تولیدات کشورهای دیگر و برندهای مختلف تولیدات داخلی را تهیه و استفاده کنند می توانند با این کار موجب اشتغال چند نفر باشند.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده ها در تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: از مهم ترین ارکان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثر خانواده هاست که تک تک اعضای خانواده ها باید هم در مصرف تولید داخلی و هم در مصرف بهینه آن و جلوگیری از اسراف ایفای نقش کنند.

کوهی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام هر بار با ترفندی درصدد ضربه زدن به انقلاب بوده و امروز نیز تحریم های اقتصادی از حربه های آن هاست که اگر ما روی پای خود نایستیم و متکی به تولیدات خود نباشیم در مقابل این حربه استکبار کم می آوریم.

وی در پایان با اشاره به برخی اقداماتدر جامعه برای محقق شدن این هدف اظهار داشت: می توان با حمایت از بسیجیان کارآفرین و حمایت و تشویق آن ها و اعتمادسازی و معرفی برند های داخلی در نمایشگاه ها و قدرت ارتباط گیری قوی کمک های بزرگی برای تحقق شعار امسال داشته باشیم تا دشمن بار دیگر ضربه شست محکمی از ملت و نظام بخورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها