خبرهای داغ:
با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی؛

جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم در هشترود برگزار می‌شود

خبرگزاری بسیج: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم به یاد شهید مدافع حرم هشترودی «اسماعیل کریمی اصل» در پنج رشته شعر، نقاشی، عکس، فیلم‌نامه و نمایشنامه‌نویسی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۹۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محرمی اظهار داشت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و همچین ارج نهادن به رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعان حرم برگزاری می شود.

وی محورها و موضوعات این جشنواره را شاملنقش تاثیرگذار رهبر فرزانه انقلاب در هدایت محور مقاومت، ترسیم چهره زیبای مدافعان و شهدای مدافع حرم، نقش ایران و حزب‌الله در محور مقاومت، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست‌ها نظیر آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان و ترسیم چهره گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره عنوان کرد.

محرمی افزود: در بخش عکس هر عکاس می تواند 10 قطعه تک عکس در موضوعات جشنواره و در بخش شعر نیز علاقه مندان می توانند اشعار خود را با محوریت موضوعات جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: در بخش نقاشی هر هنرمند می تواند سه اثر تولیدی را با تکنیک آزاد و در اندازه 50*70 ، در بخش نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی هر هنرمند می تواند سه اثر را از فیلمنامه ها و نمایشنامه هایی که تاکنون از آن نمایش یا فیلمی ساخته نشده و یا در جایی چاپ نشده است را با تایم تقریب 15 دقیقه به دبیرخانه ارسال کند.

محرمی بیان کرد: علاقه مندن می توانند آثار خود را تا 30 آذرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در هشترود، خیابان امام، روبروی حوزه علمیه برادران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اینشهرستان‌ ارسال کنند.

جشنواره یاد شده با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، بسیج هنرمندان استان و سپاه هشترود برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها