امام جمعه خلخال ؛

حادثه عاشورا محصول بی تقوایی مردم آن زمان بود

حادثه کربلا محصول بی تقوایی مردم آن زمان است و شرط عبودیت و همراهی با امام حسین (ع) تقوا است.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۷۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام امیررشتبری حادثه غم بار کربلا را محصول بی تقوایی مردم آن زمان عنوان وگفت: همراهی با امام حسین (ع) و قرار گرفتن در صف او نیازمند و بصیرت است.

رشتبری از تلاش سربازان گمنام امام زمان و نیروهای انتظامی در کشف هروئین از قاچاقچیان در خلخال از زحمات آنان تجلیل کرد و گفت: در تمامی شرایط در جشن ها ، مراسمات و ایام مختلف و سوگواری ها نیروهای انتظامی در تلاش هستند تا نظم وامنیت جامعه تقویت شود.

رشتبری ضمن گرامیداشت هفته ورزش از مدال آوران جهانی و ملی شهرستان خلخال تقدیر و گفت: این دوستان در مراتب مختلف عزت وافتخار را برای کشورمان در میادین ورزشی به ارمغان آورده اند که شایسته تقدیر است .

رشتبری از مردم ولایتمدار ومذهبی خلخال در برپایی مراسمات عزاداری تقدیر و بر لزوم رعایت حال هموطنان در عزاداری های شبانه خیابانی را خواستار شد.

رشتبری این نگاه دولت در حذف بودجه فرهنگی کشور در برنامه ششم را مناسب ندانست و گفت: بی خیالی فرهنگی تا کی ادامه خواهد داشت و چرا باید نشریاتی که بر ضد نظام و تقویت ضد ارزش ها تلاش می کنند از سوبسید ها استفاده و سایر نشریاتی که در خدمت نظام و انقلاب هستند از آن بی بهره باشند و مسئولین فرهنگی کجا هستند. رشتبری بی خیالی در دستگاه فرهنگی کشور را شایسته ندانست وگفت: ملت ایران ذلت در مقابل بیگانگان را نخواهند پذیرفت و دولت باید با مصوب اصلی توهین به ملت و دولت ایران " وزیر اقتصاد آلمان " برخورد قاطع را به اجرا می گذاشت که متاسفانه در برابر این توهین دولت یه تذکر سست را مخابره کرد.

رشتری آمریکا و هم پیمان او عربستان سعودی را حامی جنایتکاران و گروه های تروریستی در منطقه عنوان و گفت: از جنگ جهانی دوم رابطه آمریکا و عربستان در حمایت و پشتیبانی از یکدیگر قوت یافته و آمریکا به دست آل سعود خائن برنامه های تروریسی خود و جهانخواری را در کشورهای خاورمیانه ادامه می دهد.

وی شهادت شهید ستار احمدی از شهدای دفاع مقدس که 29 سال دور از وطن بوده را گرامی داشت و گفت: مردم خلخال و ا کراد بزرگوار به شایستگی از این شهید استقبال و در مراسم تشییع شرکت کرده ودین خود به نظام و شهدا ادا نمودند.

وی همچنین یاد وخاطره دوشهید دیگر شهرستان خلخال شهیدان سید ناصری ناصری ازشهدای دفاع مقدس و شهید بسیج مدافع حرم شهید فرید کاویانی که به دست مردم خلخال تشییع شده بودند را گرامی داشت.

ارسال نظرات