خبرهای داغ:
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی:

راه اندازی سریع امکانات و تجهیزات درمانی در حوادث حرف نخست را می زند

خبرگزاری بسیج: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در دوره تخصصی تعمیر، تجهیز، نصب و راه اندازی تجهیزات بیمارستانی ویژه تکنسین های حوزه بهداشت و درمان اضطراری با اشاره به اهمیت این دوره گفت: در حوادث و بحران ها، تعمیرات و راه اندازی سریع امکانات و تجهیزات درمانی حرف نخست را می زند .
کد خبر: ۸۷۶۱۸۶۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، سعید کنعانی افزود: تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از جمله تیم هایدرمانی موفق هلال احمر در سطح کشور است که در بیشتر عملیات های بین المللی شرکت داشته و تجربیات خوبی اندوخته است .

وی به وجود بیمارستان سیار هلال احمر آذربایجان شرقی اشاره و بیان کرد: بیمارستان سیار صحرایی هلال احمر آذربایجان شرقی به لحاظ سازه بادی،حمل و نقل و سرعت عمل جزو منحصر بفرد ترین بیمارستان های سیار است که در بیشتر برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان مشارکت فعال داشته و در هر برپایی بیمارستان سیار در مناطق محروم حداقل 250 عملجراحی در اتاق عمل آن صورت گرفته است .

کنعانی ابراز امیدواری کرد؛ دوره تخصصی تعمیر، تجهیز، نصب و راه اندازی تجهیزات بیمارستانی ویژه تکنسین های حوزه بهداشت و درماناضطراریجمعیت هلال احمر دوره پر باری بوده و موجب ارتقا سطح معلومات تکنسین ها به صورت تئوری و عملی و ارتقیا سطح انجام کارها به صورت سیتماتیک شود.

دوره تخصصی تعمیر، تجهیز، نصب و راه اندازی تجهیزات بیمارستانی ویژه تکنسین های حوزه بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر 16استان در تبریز آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها