خبرهای داغ:

عبادت و عبودیت بدون تفکر ارزش چندانی ندارد

خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز در جمع دانش آموزان بسیجی کانون فرهنگیان ناحیه چهار این کلانشهر، گفت: عبادت و عبودیت انسان بدون تفکر ارزش چندانی در دین اسلام برای فرد ندارد و در طول تاریخ افرادی که این راه را رفته اند عاقبت بخیر نشده اند.
کد خبر: ۸۷۶۲۰۰۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زمینی فر با اشاره به اهمیت تفکر در قرآن و روایات، افزود: طبق آیات و روایات، تفکر در آموزه های ما اهمیت بسزایی دارد چراکه یکی از مهم ترین وجه تمایز بین انسان و حیوان تفکر و استفاده درست از عقل ذکر شده است .

وی ادامه داد: در طول تاریخ افراد زیادی بوده اند که به علت نداشتن بصیرت و تفکر درست نه تنها از تاریخ عبرت نگرفته اند بلکه موجب عبرت دیگران نیز شده اند و عقل آن ها نتوانسته آن ها را به سر منزل مقصود هدایت کند.

زمینی فر با اشاره به واقعه عاشورا، تصریح کرد: واقعه بزرگ عاشورا از مهمترین رویداهایی است که اگر افرادی که در این واقعه حضور داشتند کمی عقل و تفکر خود را عمیق می کردند و تمایلات نفسانی را به تعقل ترجیح نمی دادند به چنین جنایتی دست نمی زدند که به عنوان لکه ننگی در طول تاریخ از آنها یاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها