خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول در خطبه‌های نمازجمعه تذکر داد:

ولنگاری فرهنگی خطری جدی برای جامعه/ دقت در ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ انتقاد از رشد بیکاری

کد خبر: ۸۷۶۲۰۸۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای امام علی(ع) شهرستان دزفول به امامت حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه ی این شهرستان و با حضور انبوه نمازگزاران عزادار ایام سوگواری ابا عبدالله(ع) و یارانش برگزار شد.

ولنگاری فرهنگیخطری جدی برای جامعه

امام جمعه دزفول ولنگاری فرهنگی را خطری جدی برای جامعه دانست و توجه و دقت به این موضوع را وظیفه ی آحاد مردم و مسئولین بیان کرد.

ادامه ی حرکت عاشورایی هیئات، لازمه ی حسینی ماندن

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه ضمن دعوت عزاداران حسینی(ع) به ادامه ی این حرکت مقدسی که در ایام دهه ی محرم شروع کرده اند، از تلاش آنها در هیئات عزاداری خصوصا در پاکسازی خیابانهای مسیر حرکت هیئات، قدردانی کرد.

در دعوت به خوبیها و نهی از بدیها سبقت بگیرید

ویهدف قیام حضرت سیدالشهدا را اقامه ی امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه بیان کرد و تاکید نمود کههمه باید خود را مسئولدعوت به خوبیها و اجتناب از بدیها بدانند و از همدیگر سبقت بگیرند.

انتقاد از رشد بیکاری

خطیب جمعه ی دزفول با انتقاد از افزایش نرخ بیکاری در جامعه، خاطر نشان کرد: آمارروزانه ی مراجعه ی جوانان متدین و متخصص جویای کار به دفتر امام جمعه نشان از رشد فزاینده ی بیکاری است که باید مسئولین برای رفع این معضل، تدبیری بیندیشند.

دقت در ایجاد فروشگاه های زنجیره ای

قاضی دزفولیادامه داد: باید با بررسی های کارشناسانه و دقیق به ایجاد فروشگاه های زنجیره ای پرداخت تا شاهد از رونق افتادن اصناف و بازاریان و تولید آنها نباشیم و بالعکس همه ی حرکتها باید به اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصاد جامعه منتهی شود.

سرمایه گذاری در تولید و صادرات محصولات، پویایی و رشد اقتصاد

وی با اشاره به روز صادرات، صادرات را رکنی اساسی در اقتصاد مقاومتی بیان کرد که با سرمایه گذاری در تولید و در نهایت صادرات آن، چرخه ی اقتصاد کشور به پویایی و رشد می رسد.

محکومیت حمله آل سعود به مجلس ختمی در یمن

خطیب جمعه ی دزفول با برشمردن حمله ی متجاوزان سعودی بده مجلس ختمی در یمن با حمایت آمریکا که منجر به شهادت چندصد نفر گردید اینجنایت رامحکوم کرد که تکبیر حاضرین را در پی داشت.

لزوم کنترلهیئات مارش و بدون مجوز

امام جمعه ی دزفول ضمن تشکر از تلاشهای نیروی انتظامی و شورای هیئات مذهبی، تلاش بیشتر آنها را در مدیریت مراسم عظیم حرکت هیئات مذهبی و جدیت درکنترل هیئت های مارش که عزاداری محسوب نمی شود و هیئات بدون مجوز خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها