کاهش 12 درجه ای دما در کوثر

در پی ورود سامانه ناپایدار جوی از شمال و شمال غرب کشور، هوای استان اردبیل در هفته جاری با کاهش محسوس دما مواجه است، بطوری که در روزهای دوشنبه و سه شنبه اوج هوای ناپایدار در سطح استان حاکم خواهد بود و احتمال سفید پوش شدن ارتفاعات در شهرستانها وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۳۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل با ورود سامانه سرد بارشی از امروز به مناطق شمال و شمال غرب کشور شهرهای مختلف استان اردبیل تحت تاثیر این وضعیت جوی قرار خواهند گرفت و از عصر امروز دمای هوا به شدت کاهش می‌یابد به طوری که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اوج سرمای پاییزی در استان اردبیل رخ می‌دهد.

بر همین اساس به نسبت روزهای گذشته دمای هوا امروز و فردا از 10 تا 12 درجه و طی دو روز آینده نیز 14 درجه کاهش می‌یابد تا اوج سرما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شهرهای مختلف استان اردبیل به ویژه مناطق مرکزی و شمالی استان رخ بدهد.

در این مدت کانون بارش‌ها شمال استان اردبیل خواهد بود که بارش‌های عمده‌ای در شهرهای بیله‌سوار، پارس‌آباد، گرمی و مشگین‌شهر رخ خواهد داد.

این سامانه که عمدتا با کاهش دما است در ارتفاعات استان اردبیل و مناطق کوهستانی همراه با بارش برف خواهد بود که این بارش‌ها طی دو روز آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اعلام ورود این سامانه بارشی از مناطق شمالی کشور از هموطنان به ویژه عشایر کوچ‌رو خواست تا در این ایام مراقب شرایط جوی متفاوت در استان اردبیل باشند.

ارسال نظرات