خبرهای داغ:

تردد مرزی 600 هزار نفر در نیمه اول سال/ رشد 5 درصدی تردد نسبت به سال گذشته

مدیر پایانه مرزی شلمچه با تاکید بر اینکه در بحث تردد مرزی نسبت به سال گذشته رشد پنج درصدی حاصل شده است، گفت: در نیمه اول سال تردد 600 هزار نفری در مرز شلمچه را داشتیم.
کد خبر: ۸۷۶۲۲۱۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

جمال حمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در خرمشهر، در رابطه با پایانه مسافربری جدید مرز بین المللی شلمچه اظهار کرد: پایانه مسافربری شلمچه با 8 هزار و چهارصد متر بزرگ‌ترین پایانه کشور است و به زودی به بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه محوطه پایانه و بحث اداری آن تا قبل از اربعین برای خروج و ورود زائران آماده می‌شود، ادامه داد: امسال برای خروج و ورود زائران 32 گیت وجود دارد، که از این تعداد 8 گیت مختص اتباع خارجی است.

مدیر پایانه مرزی شلمچه با تاکید بر اینکه گیت‌های ورود و خروج به صورت شبانه‌روزی فعال هستند و توان پاسخگویی یکصد هزار نفر در طول 24 ساعت را دارند، گفت: برای همه ادارات در این پایانه محلی وجود دارد.

حمیدی متذکر شد: این پایانه دارای نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سالن کنفرانس بزرگ و دیگر امکانات به روزی است و با توجه به آب‌و‌هوای گرم استان خوزستان جواب‌گو است و مانند پایانه قدیم در این بحث با مشکل مواجه نمی‌شویم.

وی خبر داد: در نیمه اول سال 600 هزار نفر تردد مرزی داشتیم و این آمار نسبت به سال گذشته رشد 5 درصدی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها