فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل:

یادواره های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در پی دارد

برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های امروز و آینده برگزار می شود که این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۰۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در دیدار با نماینده ولی استان به زمان برگزاری یادواره عظیم کشوری اشاره کرد و گف:  یادواره ملی پهلوان شهید، اسماعیل اعلمی دوشنبه ساعت 9 صبح در حسینیه ثار‌الله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و 47 هیئت ورزشی استان با عنوان یادواره ملی شهید اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل برگزار خواهد شد. 

سردار جلیل بابازاده تصریح کرد : برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های امروز و آینده برگزار می شود که این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این خصوص  مقام معظم رهبری، فرموده اند زنده‌نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدا را  کمتر از شهادت نیست.

بابازاده در پایان افزود: در سالجاری دو شهید برزگوار از استان اردبیل در میان 22 قشر سازمان بسیج به عنوان شهید شاخص کشوری انتخاب شدند که شهید اسماعیل اعلمی به عنوان شهید شاخص بسیج ورزش کشور و شهید غلامحسین دیده‌بان به عنوان شهید شاخص بسیج اصناف کشور در سال 95 انتخاب شدند.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل


ارسال نظرات