عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با«بسیج»:

دولت برای کاهش هزینه های درمان ناباروری چاره ای بیاندیشد

ذبیح الله نیکفر با اشاره به هزینه های بالای درمان ناباروری گفت: این مشکل باید با خرید خدمت سربازی و پوشش بیمه ها و همچنین اقدامات سریع و جدی دولت حل شود.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۶۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

ذبیح الله نیکفر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص هزینه های بالای درمان ناباروری و عدم پوشش بیمه ها و دولت در عمل اظهار داشت: در حال حاضر درمان ناباروری زوجین در کشور ما بسیار پر هزینه بوده و زوج های جوان را با مشکل مواجه کرده است.

نماینده مردم سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: این مشکل باید با خرید خدمت و پوشش بیمه ها و همچنین اقدامات سریع و جدی دولت حل شود؛ ضمن اینکه دولت باید درخصوص زمینه هایی که بیماری ناباروری را در مردم ایجاد می کند فکری اساسی کند زیرا بسیاری از عوامل در جامعه ما باعث بروز ناباروری می شوند.

این نماینده مجلس همچنین درخصوص نبود مکان استراحت برای بیمارانی که برای درمان از شهرستان ها به بیمارستان های تهران رجوع می کنند گفت: با توجه به هزینه های بالای درمان بیماری ها و نگرانی مردم از این بابت دولت باید برای بیماران شهرستانی که به تهران می آیند چاره اساسی بیندیشد تا آنها حداقل برای داشتن مکانی مناسب برای استراحت و خواب دچار مشکل نشوند. آرامش و آسایش مردم در ادامه پیگیری درمان بیماری باید اولویت مسئولان باشد.

ارسال نظرات