مهدی عادلی در گفتگو با «بسیج»:

حضرت زینب(س) بعد از عاشورا واقعه کربلا را مدیریت کردند

قاری بین المللی کشورمان گفت: حضرت زینب (س) بعد از عاشورا هم سختی های اسارت را تحمل کردند ولی با افشاگری هایی که کردند به نوعی مدیریت ویژه واقعه کربلا توسط ایشان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۹۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

مهدی عادلی قاری بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش و رسالت حضرت زینب (س) در بیان و زنده نگه داشتن واقعه کربلا گفت: جمله معروف کربلا در کربلا می ماند اگر زینب(س) نبود نشان دهنده جایگاه والای ایشان است.

وی افزود: اگر افشاگری و تحمل سختی ها توسط حضرت زینب (س) صورت نمی گرفت قیام عاشورا برای مردم تبیین نمی شد.

قاری بین المللی قرآن کریم تصریح کرد: اینکه حضرت زینب (س) در مجلس یزید فرمودند "ما رأیت الّا جمیلا" یک دنیا حرف دارد ایشان در مدت زمان کوتاه چند ساعته برادر و فرزندان برادر و فرزندان خود را از دست دادند بعد از عاشورا هم سختی های اسارت را تحمل کردند ولی با افشاگری هایی که کردند به نوعی مدیریت ویژه واقعه کربلا توسط ایشان صورت گرفت.

عادلی اظهار داشت: حضرت زینب(س) به گونه ای رفتار کردند که این واقعه بین المللی شود و در واقع دشمن با این کار خود قصد اهانت به اهل بیت را داشت و آنها را از شهرهای مختلف عبور داد ولی باعث شد که این واقعه نشر داده شود و مظلومیت امام حسین (ع) را همه بفهمند حضرت زینب (س) در مجلس یزید که سراسر خوف و ترس بود با شجاعت سخنرانی کرده و افشاگری دلیرانه ای را داشتند.


ارسال نظرات