حجت الاسلام نیکویی در جمع خبرنگاران:

دومین دوره طرح ولایت اصحاب رسانه برگزار می شود

معاونت آموزش و پژوهش سازمان بسیج رسانه گفت: با هدف افزایش سطح بصیرت در رسانه های کشور دومین دوره "طرح ولایت" به مدت سه روز جهت حضور اعضای رسانه های مختلف کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۴۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، معاونت آموزش و پژوهش سازمان بسیج رسانه در جمع خبرنگاران گفت: دومین دوره "طرح ولایت" به مدت  سه روز جهت حضور اعضای رسانه های مختلف کشور  با هدف افزایش سطح بصیرت در رسانه ها برگزار می شود.


وی تصریح کرد: در طرح ولایت ویژه بسیج رسانه مباحثی همچون مروری بر اندیشه های رهبر معظم انقلاب، الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و برنامه ششم توسعه ، نفوذ از دیدگاه رهبری و جایگاه ولایت از منظر رسانه مطرح می شود که در پایان دوره  گواهینامه به شرکت کنندگان اعطا می شود.


حجت الاسلام نیکویی افزود: همچنین در این دوره از طرح ولایت "جریان شناسی تحولات منطقه و جهان، امنیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی در رسانه، اخلاق در رسانه و ویژگی‌های رسانه انقلابی" را مورد بررسی قرار می دهیم .


وی در ادامه افزود: این دوره از طرح ولایت با حضور اساتید مجربی چون" استاد پناهیان ، استادرحیم‌پور ازغدی  و استاد سرلک  در آبان ماه سال جاری  برگزار می شود.


ارسال نظرات