برای اولین بار در کشور انجام شد

مسئولین ستاد راهیان نور دانش آموزی سیستان و بلوچستان به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار در کشور روسای ادارت آموزش و پرورش و فرماندهان نواحی سپاه سیستان و بلوچستان در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند
کد خبر: ۸۷۶۲۸۹۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، برای نخستین بار درکشور روسای ادارت آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه سیستان و بلوچستان با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
سردار سرتیپ دوم  پاسدار حسین معروفی در مراسم بدرقه از این کاروان اظهار داشت: امروز متولیان اعزام کاروان‌های راهیان‌نور سیستان و بلوچستان در سپاه و آموزش و پرورش، به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند و بدون‌شک برگزاری این اردو در زمینه افزایش کیفیت اردوهای راهیان‌نور بسیار موثر است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اعضای ستاد راهیان‌نور استان در این اردو با همان اتوبوس و از همان مسیری که دانش‌آموزان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند، تردد می‌کنند.
وی از همه افرادی که در این سفر حضور دارند، خواست تا با آگاهی و بصیرت کامل نسبت به درک عمیق موضوع جنگ تحمیلی و سختی‌های آن دوران بیندیشند و ره‌آورد شایسته‌ای از این برنامه داشته باشند.
سردار معروفی مدیران آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه را از سرمایه‌های نظام دانست و تصریح کرد: مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس برای رزمندگان سبب تجدید خاطره می‌شود و برای دیگران نیز اثرات تربیتی فراوانی در بر دارد.
سعیده سرگلزایی‌مقدم نیز در این مراسم اظهار داشت: با هدف معرفی هرچه بیشتر آرمان‌های شهدای گرانقدر و رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان، قریب به 7 سال است که برنامه ارزشمند راهیان‌نور در سطح آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هوشیاری و افزایش اطلاعات و بصیرت در زمینه حوادث دوران دفاع مقدس امری ضروری است که باید در میان دانش‌آموزان نیز گسترش یابد.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری اردوهای راهیان‌نور گفت: اینگونه برنامه‌ها ضمن آن‌که تجدید میثاقی با آرمان‌های بلند شهدا است، لبیکی هوشمندانه به فرامین مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار