خبرهای داغ:
سعیدی در حضور وزیر بهداشت؛

تحول نظام سلامت طرحی موفق/ 500میلیون تومان برای تجهیز مرکز درمانی گوگان

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در آیین افتتاح مركز خدمات سلامت گوگان با تاکید بر اینکه طرح تحول نظام سلامت طرح موفقی بوده، گفت: اقدامات خوبی در راستای طرح نظام سلامت در کشور انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۴۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی افزود: كشور در برهه كنوني نياز مبرمي به خدمات در بخش سلامت دارد و همه مسئولان كشور در همه بخش ها بايد در اين راستا تلاش كنند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ بودجه ٥٠٠ مليون توماني برای تجهيز اين مركز هرچه سريع تر تخصيص يافته و دستگاه هاي جديد و مدرن راديو گرافي، اتوآنالايزر و سيتي اسكن هرچه سريع تر در اين مركز مستقر و هماهنگي هاي لازم برای حضور پزشكان متخصص نيز انجام شود.

سعیدی ادامه داد: در بخش‌هایی از گوگان و آذرشهر، مردم به مراکز درمانی دسترسی ندارند، از این رو نیاز است که در این خصوص تدابیر اتخاذ شود تا بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، خانواده‌ای که بیمار دارد، دردی به غیر از بيمارداري نداشته باشد.

وی بیان کرد: برای این مرکز بهداشت، رادیولوژی نیاز است که محل آن را نیز آماده کرده‌اند که در کل از وزیر بهداشت تقاضا داریم ٥٠٠ میليون را به منظور تجهیز این مرکز در نظر بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها