مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

قبوض گوشت تبرک هر ساله در قسمتهای مختلف شهر توزیع می‌شود

با توجه به جمعیت مردم شهر و کافی نبودن قبوض گوشت تبرک در یک سال، هر ساله در قسمتی توزیع می‌شود که سال گذشته توزیع نشده است.
کد خبر: ۸۷۶۳۰۷۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان طی ماه محرم برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده است، گفت: فراد قبض‌دار برای دریافت گوشت تبریک حسینیه اعظم زنجان تا 20 محرم فرصت دارند.

مجتبی شهامی با اشاره به اینکه هر سال با آغاز دهه محرم تحویل نذورات و گوسفندان نذری به حسینیه اعظم زنجان انجام می‌شود، افزود: نحوه دریافت گوسفند یا به صورت پرداخت هزینه نقدی و یا به صورت ذبح در مسیر دسته است که در دو حالت قبض رسید به شخص نذر کننده داده می‌شود و یا اینکه به صورت زنده، گوسفند را تحویل می‌دهند که در این حالت نیز همانند موارد قبل قبض رسید بسته گوشت تبرک دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هر سال گوسفندان در مسیر ذبح به کشتارگاه زنجان حمل شده و پس از مراحل پوست‌کنی و آماده‌سازی، لاشه‌های قربانی‌ها به شرکت بسته‌بندی حمل شده و در آنجا قطعه‌بندی می‌شود

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، تصریح کرد: این بسته‌ها در اندازه‌های 450 گرمی بسته‌بندی شده و در سردخانه نگهداری می‌شود.

شهامی با اشاره به اینکه پس از بسته‌بندی گوشت‌ها، افراد دارای قبوض می‌توانند در مکان‌های معین شده روی قبض‌ها، گوشت تبرکی خود را دریافت کنند، گفت: با توجه به جمعیت مردم شهر و کافی نبودن قبوض گوشت تبرک در یک سال، هر ساله در قسمتی توزیع می‌شود که سال گذشته توزیع نشده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز قبض‌های گوشت در مناطق مختلف زنجان توزیع شده است، افزود: این مناطق شامل کوی گلستان اندیشه، کوی بسیجیان، انصاریه، وحیدیه، شهرک قدس، سعدی شمالی، فرودگاه، محله بازار بالا و پایین، کوی شهدا، اطراف میدان استقلال، آماده‌گاه، خیابان امام تا خیام، قسمتی از پونک، امجدیه و شهرک رجایی توزیع شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: همچنین در روستاهای سقل طولی، گلستانه، پالت لو، تهم، امین‌‌آباد، گوجه‌گیا، باروت آغاجی، دوران، رامین، دولاماجی، کهناب، کج کلاه نیز قبض‌های متبرک حسینیه اعظم زنجان توزیع شد.

ارسال نظرات