نماینده ولی فقیه در کردستان:

توسعه پایدار کردستان نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: توسعه پایدار در این استان نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.
کد خبر: ۸۷۶۳۳۳۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جریان دیدار معاون توسعه امور اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: تامین امنیت برخی استان‌ها از جمله استان کردستان ارتباط مستقیمی با پایداری امنیت کشور دارد و باید برای توسعه پایدار این استان اعتبار خاصی تخصیص داده شود.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کردستان افزود: تاکنون به رهنمودهای معظم‌له به کردستان قدم‌های استواری برای توسعه پایدار این استان برداشته شده که قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای امنیت جامعه نیازمند توجه به مراکز آموزشی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: مراکز آموزشی، فرهنگی و مذهبی از جمله مدارس، مراکز بزرگ اسلامی و دانشگاه‌ها و رسانه‌ها ارتباط مستقیمی با تامین امنیت دارند که لازم است برای ارتقای قدرت آنها مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: امروزه تمامی تمرکز و توجه دشمنان و معاندان اسلام و انقلاب اسلامی به سوی مراکز فرهنگی و آموزشی کشور سمت و سو یافته است و با جنگ نرم به دنبال ایجاد نفوذ بین افکار و اندیشه‌های مردم هستند.

حسینی‌شاهرودی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای مسلح و امنیتی کشور اضافه کرد: زحمت‌ها و جانفشانی نیروهای مسلح و امنیتی برای حفظ امنیت کشور بر کسی پوشیده نیست اما باتوجه به تغییر جبهه دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم توسعه بیشتر فرهنگ اسلامی در جامعه ضروری است که باید به این مسئله توجه شود.

سعید نمکی معاون امور توسعه اجتماعی و عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار در خصوص اولویت‌های دولت تدبیر و امید در کشور از جمله توجه به سلامت و حفظ امنیت به ارائه مطالبی پرداخت

ارسال نظرات