واکنش نادری به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت در گفتگو با«بسیج»:

آقای هاشمی! فشارهای اقتصادی مردم را دیوانه می کند

نماینده مردم پاوه گفت: نمی دانم دیدگاه وزیر بهداشت چیست که می گوید خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد که آرامش را به کشور آورده یعنی قدیمی ها روی اعصاب مردم راه می رفتند؟ فشارهای اقتصادی مردم را دیوانه می کند.
کد خبر: ۸۷۶۳۸۴۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه " خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد و امیدوارم ائمه جمعه زحمت روانپزشکان را زیاد نکنند" گفت: نمی دانم دیدگاه وزیر بهداشت چیست که می گوید خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد یعنی قدیمی ها روی اعصاب مردم راه می رفتند؟! مردم را دیوانه می کردند؟! فشار های اقتصادی مردم را دیوانه می کند آرامش از وضعیت اقتصادی مطلوب می آید نه با حرف زدن؛ مقام معظم رهبری امسال را سال اقدام و عمل نامیدند اما هیچ مسئولان این دولت هیچ اقدام مثبتی نداشتند.

وی یادآور شد: دیروز بیمارستانی در شهر اورامانات به خاطر نبود پزشک، زن باردار را پذیرش نکرده و در راه زایمان کرده و فرزندش هم فوت می کند. کجای این آرامش است؟!

نادری در خاتمه بیان داشت: وزیر بهداشت باید توضیح دهد پول های هنگفت از این طرح نظام سلامت را چه کرده است، من واقعاً از حرف های ایشان تعجب می کنم و متأسفم که در قد و قواره خودشان حرف نمی زند. در روستاهای محروم کشور بیمارستان و پزشک ندارند اما وزیر بهداشت فقط حرف می زند باید به مناطق محروم رسیدگی کنند، آرامش مردم با عمل می آید نه با حرف.

ارسال نظرات
آخرین اخبار