خبرهای داغ:

پيام تبريك معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان شاهرود به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش

فرماندار شاهرود به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش پیام تبریکی صادر و از تلاشهاي تمام دست اندركاران ورزش شهرستان شاهرود قدرداني كرد.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۸۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به شرح ذیل تبریک گفت:

بسمه تعالي

ورزش به عنوان يك پديده اجتماعي و فرهنگي، نقشي اساسي و بنيادي، در زندگي امروز دارد و اين هفته فرصت ارزشمندي براي آشنايي بيشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمينه مناسبي براي تبيين اهميت و آثار آن در ابعاد فردي و اجتماعي است چرا كه ورزش رمز سلامت، تندرستي و پويايي است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومي و افزايش روحيه و نشاط اجتماعي را به دنبال خواهد داشت.

در كنار توسعه فرهنگ ورزش بايد با تأمين و تجهيز اماكن ورزشي، كسب عناوين ارزشمند قهرماني در ورزش حرفه اي باعث غرورملّي و اقتدار كشور عزيزمان شويم و همه با هم براي سربلندي نام زيبا و پرچم مقدّس جمهوري اسلامي ايران در تمامي عرصه هاي بين المللي، جهاني، المپيك و آسيايي با استعانت از درگاه حضرت حق با برنامه ريزي و همّت گام برداريم.

بي شك ورزش شهرستان نيز، با توجه به ظرفيت ها و سرمايه انساني جوان، مستعد از زمينه هاي بسيار خوبي براي رشد و تعالي بيشتر برخورار است و با برنامه ريزي و حمايت هاي لازم، مي توان شاهد حضور پر رنگ و درخشش بيشتر ورزشكاران غيور شهرستان و استان در عرصه رقابت هاي ملي و بين المللي بود.

بدينوسيله از همّت بلند و تلاشهاي مؤثر تمامي همكاران خدوم و مخلص حوزه هاي مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان كشور بخصوص اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود كه نقش مهمي در دستيابي به توفيقات مختلف ورزشي در عرصه هاي گوناگون ايفا نموده و در انجام رسالت واقعي خود كه نشر فراگير فرهنگ ورزش عمومي در جامعه مي باشد سپاسگزارم و از درگاه خداوند منّان سلامتي و توفيقات همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعتلاي ورزش كشور را خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار