معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم:

اجرای برنامه های متنوع در مدارس طارم بمناسبت هفته تربیت بدنی

برنامه های متنوع در طول هفته تربیت بدنی و هفته بهداشت و روان در مدارس اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۸۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم در جلسه گرامیداشت هفته تربیت بدنی و هفته بهداشت روان با حضور فرهنگیان و کارشناسان در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: از ۲۴ لغایت ۳۰ مهرماه به عنوان هفته بهداشت روان ، هفته پیوند اولیا و مربیان و از ۲۶ مهر تا ۲ آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

عباداله عبادی افزود: برنامه ها در این حوزه ها با هم همپوشی داشته و کارگاههای مختلفی در این زمینه برای اولیاء، دانش آموزان و همکاران با موضوعات خانواده و فرزند پروری، بهداشت روان، نقش ورزش در سلامت انسان و.. برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: جسم و روان انسان با هم رابطه دارند و از هم تأثیر و تأثر می پذیرند بنابراین سرمایه گذاری و کار در یک بعد جسمی بر بعد روانی تأثیر خواهد گذاشت و برعکس آن نیز امکان پذیر است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به اهم برنامه هایی که در طول این هفته در مدارس شهرستان طارم اجرا می شود افزود: شرکت در صبحگاه مدارس و سخنرانی درباره اهمیت و نقش آن در سلامتی انسان، حضور در کلاس های درس، برگزاری همایش پیاده روی برای کارکنان اداره و مربیان تربیت بدنی علاقه مند در روز پنجشنبه، برگزاری افتتاحیه المپیادهای ورزشی، تهیه پوستر و بروشور و.. از جمله برنامه های قابل اجرا در طول هفته تربیت بدنی و بهداشت و روان می باشد.

ارسال نظرات