13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار است

کد خبر: ۸۷۶۵۱۰۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰

فرماندار صومعه‌سرا 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار دانست و خاطرنشان کرد: مسئولیت ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان بر عهده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا می‌باشد و کلیه ادارات و نهادهای شهرستان نیز مکلف به همکاری با سپاه جهت هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر حسین اسماعیل‌پور در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13آبان که در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد، بر ضرورت بازآموزی، بازآفرینی و یادآوری وقایع 13 آبان تاکید و اظهار کرد: 13آبان نماد خودآیی و استکبارستیزی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه روزهایی که یوم‌الله هستند را نباید از تاریخ یک کشور حذف کرد، افزود: حذف این روزها خاطرات انقلاب را به فراموشی خواهد سپرد. رمز ماندگاری انقلاب حفظ خاطرات گذشته می‌باشد.

اسماعیل‌پور 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار دانست و خاطرنشان کرد: مسئولیت ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان بر عهده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا می‌باشد و کلیه ادارات و نهادهای شهرستان نیز مکلف به همکاری با سپاه جهت هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم می‌باشند.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان به برگزاری مراسم 13 آبان در بخش‌ مرکزی، میرزاکوچک، تولمات و...اشاره کرد و گفت: مسیر راهپیمایی 13 آبان در صومعه‌سرا از مقر سپاه پاسداران ناحیه تا میدان بسیج، بخش میرزاکوچک از پایگاه مقاومت بسیج تا مسجد جامع گوراب‌زرمیخ و بخش تولمات از پایگاه بسیج تا میدان اصلی این بخش خواهد بود.

ارسال نظرات