امام جمعه جعفرآباد:

کار «داعش»در عراق تمام شده است

امام جمعه جعفرآباد مغان گفت: کار «داعش»در عراق تمام شده است و اگر آمریکاییها کارشکنی نکنند سوریه نیز آزاد می شود
کد خبر: ۸۷۶۵۱۸۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام باقری امام جمعه جعفرآباد مغان در خطبه های نماز جمعه امروز 30 مهر ۹۵ بعد از حمد و ثنای الهی و صلوات و درود بر پیامبر و اهل بیت پاک آن حضرت و توصیه به تقوا، به بیان تجارت و کسب و کار حلال و شرایط و اقسام آن برای نمازگزاران جمعه پرداخت.
در خطبه دوم بعد از حمد و ثنای الهی و صلوات و درود بر پیامبر و اهل بیت پاک آن حضرت و توصیه به تقوا، به مناسبتهای هفته اشاره کرد و با تسلیت اول آبان سالروز شهادت حاج سید مصطفی خمینی یاد و خاطره این عالم مبارز و همسنگر حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشته و به نقش مؤثر ایشان در حرکت انقلاب اسلامی اشاره کرد.
باقری سوم آبان سالروز تأسیس سازمان ملل متحد را یادآور شده و افزود هدف از تشکیل سازمان ملل متحد اجتماع وحدت آمیز همه کشورها در کنار هم برای رهایی از جنگ و ظلم و ویرانی بود ولی امروز سازمان ملل به جای اینکه محل شنیده شدن صدای مظلومان باشد به محلی برای زورگویی بیشتر قلدران و ظالمان جهان تبدیل شده که با داشتن حق وتو قانون جنگل را پیاده می کنند.
وی همچنین به چهارم آبان سالروز افشاگری امام خمینی(ره) بر علیه پذیرش قانون ننگین کاپیتولاسیون توسط رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: پذیرش این قانون کرامت و ارزش شهروند ایرانی را زیر پا می گذاشت، چرا که ارزش سگ آمریکایی ها از مردم ما بالاتر بود و هیچ کس حق نداشت یک آمریکایی را بخاطر جرم و جنایت مورد مؤاخذه و محاکمه قرار دهد.
باقری به تبیین سیاستهای کلی انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: عرصه انتخابات ریاست جمهوری جایی نیست که هر کس با شرایط کافی وارد میدان شود بلکه باید دارای شرط لازم رجل سیاسی هم باشد تا بتواند از عهده اداره مملکت و تعاملات مناسب در سطح بین المللی هم برآید و این کار ساده ای نیست که هزاران نفر خود را برای آن کاندیدا کنند.
ایشان به تحولات منطقه بخصوص عملیات آزادسازی موصل و محاصره داعش در حلب پرداخت و گفت: به لطف الهی کار داعش دیگر تمام است و با حرکت مردمی در عراق بزودی شاهد آزادسازی موصل و شکست قطعی داعش در این کشور خواهیم بود و در سوریه نیز اگر کارشکنی های غربی ها نبود زودتر از اینها کار داعش تمام شده بود.

ارسال نظرات