امام جمعه موقت اصلاندوز:

مسئولان بايد از نخبگان علمی حمايت كنند

امام جمعه موقت اصلاندوز به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:مسئولان باید از نخبگان علمی کشور حمایت کنند.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۹۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام "عبدالکریم رحمان نیا" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز رواج حرام خواری،بی حجابی و عدم نگهداری از چشم در برابر نامحرم را از مشکلات جامعه دانست و رواج این موارد را بسیار نگران کننده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حجاب مایه زینت و ارزش یک زن محسوب شده و بستر تحکیم بنیاد نهاد خانواده را فراهم می‌کند افزود: از طرف دیگر بدحجابی، بی‌حجابی و بی‌عفتی مصداق بارز بی‌فرهنگی است.

امام جمعه موقت اصلاندوز افزود:علاوه بر رواج بی حجابی در خیابانها امروزه فضای مجازی و اینترنت مکانی برای تبلیغ بی حجابی و تصاویر مستهجن است که باید مسئولان فرهنگی برای مقابله با تهدیدات اینچنینی نسبت به جوانان برنامه ریزی داشته باشند.

رحمانی نیا در آغاز خطبه ها بعد از دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی حلال مشکلات جامعه بشری و بهترین توشه برای انسان مسلمان در روز قیامت تقوای الهی و پرهیزگاری است.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:باید همه بویژه دولتمردان فرمایشات رهبری را درباره حمایت از نخبگان عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه جوانان هدایای نفیس الهی هستند و امانت مسئولان خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم کرده تا نخبگان بتوانند ایده های برتر خود را در کشور عملیاتی کنند و در این زمینه مسئولان وظیفه حمایت از آن ها را دارند.

امام جمعه موقت اصلاندوز تقویت نخبگان را تقویت باور "ما می توانیم" دانست و افزود:جوانان نخبه باید شناسایی و پرورش داده شوند در صورت سهل انگاری،دشمنان بدنبال نخبگان خواهد بود که متاسفانه دشمنان این باور را در برخی مسئولان بوجود آورده است.

ارسال نظرات