مدیر امور رفاه و اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان

یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۵۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر امور رفاه و اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در نخستین جلسه کمیته اجرایی یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان زنجان با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان، گفت: این مسابقات همه ساله با همکاری متخصصان حوزه قرآنی در سطح استان و در رشته‌های حفظ و ترتیل و مفاهیم برگزار و از نفرات برتر استان به مسابقات ملی اعزام خواهند شد.

مجتبی بازرگان افزود: کارگران و کارفرمایان، تعاونی‌های استان، افراد زیرپوشش اداره‌کل بهزیستی استان زنجان و تأمین اجتماعی و خانواده این افراد شامل همسر و فرزندان بالای 15 سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه استان ما از قاریان برجسته‌ای برخوردار است، تصریح کرد: در سالهای گذشته تعدادی از این قاریان به دلیل بی‌اطلاعی از برگزاری چنین مسابقاتی نتوانستند در این مسابقات حضور پیدا کنند که به همین دلیل اطلاع رسانی در سطح استان با نصب بنر و اطلاعیه و استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان به خوبی انجام خواهد شد.

بازرگان به عدم حضور کارفرمایان اشاره کرد و گفت: مشارکت کارفرمایان در چنین مسابقاتی بسیار ضعیف و کمرنگ است که گاهی نیز مانع حضور قاریان کارگر نیز می شوند که امیدواریم امسال چنین اتفاقی نیفتد.

وی با بیان اینکه هر فرد تنها می‌تواند در یک رشته در مسابقات حضور داشته باشد گفت: زمان برگزاری مسابقات 17 آذرماه امسال است.

مدیر امور رفاه و اجتماعی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال «کرامت»، به نشانی Telegram.me/Keramatkیا @Keramatk، کانال فعالان قرآنی جامعه کار و تلاش کشور در نرم‌افزار تلگرام تلفن همراه از اخبار مسابقات و مطالب قرآنی مفید این کانال بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات