مدیر عامل شرکت آبفار لرستان:

فراهم شدزمینه آبرسانی به ۹ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان

مدیر عامل شرکت آبفار لرستان گفت: با اتمام برخی پروژه های در دست اجرای این شرکت، زمینه آبرسانی به ۹ هزار نفر از جمعیت روستایی استان فراهم شده است.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۰۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،علیرضا کاکاوند افزود: طرح مجتمع آبرسانی به مجتمع طالقان در شهرستان خرم آباد با شش روستا و آبرسانی به روستاهای ونایی بروجرد و خمه سفلی الیگودرز در آبان ماه جاری به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ريال ا محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه شده است.
وی اضافه کرد: طرح مجتمع آبرسانی به مجتمع طالقان با شش روستای طالقان، باده، میل میلک، ده سفید وسطی، ده سفید سفلی و کیان قورچی با جمعیت دو هزار و ۷ نفر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ريال اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: برای اجرا و تکمیل این مجتمع؛ لوله گذاری به طول ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر، احداث دو باب احداث مخزن بتونی ۱۰۰ متر مکعبی، احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ با دیوار پیش ساخته اجرایی شده است.
وی خاطر نشان کرد برای تکمیل این طرح تجهیز ۱ حلقه چاه، تجهیز یک حلقه چاهک و ایجاد راه دسترسی اجرایی شده است.
وی همچنین گفت: برای آبرسانی به روستای ونایی از توابع شهرستان بروجرد نیز اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ريال هزینه شده است.
کاکاوند اضافه کرد:  برای آبرسانی به این روستا با جمعیتی بالغ بر شش هزار و ۱۴۶ نفر لوله گذاری به طول پنج هزار و ۸۰۰ متر، احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی و بهسازی یک دهنه چشمه به هرماه راه دسترسی عملیاتی شده است.
مدیر عامل شرکت آبفار لرستان در خصوص آبرسانی به روستای خمه سفلی الیگودرز نیز افزود: این روستا با جمعیتی بالغ بر ۸۴۹ نفر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ريال آبرسانی شده است.
وی تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستا نیز عملیات لوله گذاری به طول یک هزار و ۸۵۰ متر، احداث مخزن بتونی ۳۰۰ متر مکعبی و تجهیز دو حلقه چاه به همراه راه دسترسی انجام شده است.

ارسال نظرات