مدير كميته امداد حاجي آباد:

مرحوم حجت الاسلام هاشمی فر مبلغ توانمند هرمزگانی در ترویج فرهنگ زکات

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی آباد گفت:زنده یاد حجت الاسلام هاشمی فر مشوق و مبلغ توانمندی برای ترویج فرهنگ زکات در استان هرمزگان بودند.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۶۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛به نقل از پیارم، مسیح الله مرادی،مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی آباد با اشاره به درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عظیما هاشمی فر رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره)استان هرمزگان گفت: مرحوم هاشمی فر  شخصیت ساده زیست، با اخلاص و تلاشگر خستگی ناپذیری بود که رفتار و برخورد بسیار خوبی با محرومان داشت و عاشق ولایت بود.

وی افزود:سید جلیل القدر در تبلیغ دین مبین اسلام همیشه پیشگام و عاشق ائمه معصومین(ع)بود وخدمت در نهاد مقدس کمیته امداد را همیشه از افتخارات خود و یک فرصت بی بدیل خدمتگذاری در این نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانست

مرادی اظهار کرد:این عالم وارسته و خیراندیش در دوران تصدی خدمت در کمیته امداد استان منشاء خدمات فراوانی برای استان هرمزگان در حوزه ترویج فرهنگ زکات شدند و هیچگاه این خدمات از اذهان مردم استان هرمزگان فراموش نخواهند شد.

وی  ضمن قدردانی از همه عزیزانی که در مراسم تشییع،تدفین و خاکسپاری ایشان و همسر مکرمه شرکت نمودند اظهار داشت:مراسم ختم سومین روز درگذشت از سوی کمیته امداد استان هرمزگان در روز دوشنبه سوم آبان ماه95 در مسجدحضرت ابوالفضل(ع)واقع در بندرعباس گلشهر شمالی چهار راه امام حسین(ع)خ ایثار شمالی کوچه فروزان29برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش صبح روز پنجشنبه حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عظیما هاشمی فر در منطقه سرچاهان از توابع شهرستان حاجی آباد به دلیل بی احتیاطی راننده تریلر دچار حادثه شدند و به ندای حق لبیک گفتند.

 
ارسال نظرات