اعزام دانش آموزان دختر اصلاندوزی به مناظق عملیاتی شمالغرب کشور

با بدرقه رسمی مسئولان؛ 46 نفر از دانش آموزان دخترانه شهر مرزی اصلاندوز مغان به مناظق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۳۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، سرهنگ "ناصر درستکار" جانشین سپاه ناحیه عشایری در حاشیه اعزام این کاروان به خبرنگار ما گفت:46 دانش آموز متوسطه دوم در قالب کاروان راهیان نور به استعداد یک اتوبوس صبح امروز به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند که در این راستا به مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

وی هدف از اعزام کاروان های راهیان نور، را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی اقشار مختلف بسیج و جامعه هدف با مناطق عملیاتی وجنگی هشت سال دفاع مقدس دانست.

جانشین سپاه ناحیه عشایری افزود: اردوهای راهیان نور با حضور فعال بسیجیان هر ساله به صورت بسیار چشمگیر برگزار می شود که در این راستا ثمرات بسیار ارزشمندی را با خود به همراه دارد.

عسگر فرجی رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) گفت:با یادآوری خاطرات دفاع مقدس و رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام در اردوهای راهیان نور می توان از جان نثاری و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران قدردانی کرد.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه ایثارگریهای رزمندگان اسلام و شهدا دانست و گفت:با این اردوها می توان فرهنگ ایثار را در جوانان و نوجوانان به درستی ترویج کرد.

به گزارشارس تبار، کاروان راهیان نور دانش اموزان دخترانه اصلاندوز با بدرقه رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل،جانشین سپاه ناحیه عشایری، رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و دیگر مسئولان و اولیای دانش اموزان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات