مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان اشکذر خبر داد

ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی به زائران اربعین حسینی تشکیل شد

فرقانی گفت: مردم شهرستان اشکذر می‌توانند کالاها و کمک‌های غیرنقدی خود برای مراسم اربعین را به ستاد عتبات عالیات شهرستان واقع در اداره تیلیغات اسلامی اشکذر اهدا کنند تا از مرز برای خدمات‌رسانی به زائران انتقال یابد.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۲۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:مسئول ستاد عتبات عالیات اشکذر با اشاره به حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی که چند سالی است آغاز شده است، اظهار داشت: شور حسینی و ارادت به سید و سالار شهیدان همواره در بین مردم عاشورایی اشکذر بوده است به طوری که امسال نیز شاهد ثبت نام مشتاقان اباعبدالله در اقصی نقاط شهرستان هستیم.

«حجت الاسلام فرقانی» مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان اشکذر با بیان اینکه ستاد کمک رسانی به کاروان‌های پیاده روی اربعین در شهرستان ایجاد شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم امسال نیز همانند سال گذشته با شور و اشتیاقی که در اهالی خونگرم این شهرستان سراغ داریم کمک‌های خوب و متعددی را جهت یاری رساندن به ایستگاه‌های صلواتی و موکب های بین راهی ارسال کنیم.

وی اقلامی همچون پتو، موکت و برنج را ازجمله اقلام مورد نیاز برای ارسال به کربلا نام برد و افزود: پیش بینی شده است که بیش از هزار عدد پتو از شهرستان اشکذر به موکب ها و محل های اقامت زائرین اربعین سید الشهدا ارسال شود.

حجت الاسلام فرقانی در خصوص جمع‌آوری نذورات مردمی برای مراسم اربعین اظهار داشت: برخی از این نذورات از طریق موکب‌های عزداری جمع‌آوری می‌شود که آمار دقیقی از آن در اختیار نیست، ولی ارادتمندان به امام حسین(ع) می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق شماره حساب 010404707007 بانک ملی پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان اشکذر می‌توانند کالاها و کمک‌های غیرنقدی خود برای مراسم اربعین را به ستاد عتبات عالیات شهرستان واقع در اداره تیلیغات اسلامی اشکذر اهدا کنند تا از مرز برای خدمات‌رسانی به زائران انتقال یابد.

ارسال نظرات