مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم:

راهیان نور یاد آور دوران پرافتخار دفاع مقدس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم درجمع دانش آموزان اعزامی به مناطق راهیان نور در محل امام زاده سید مظفر (ع)این شهرستان،گفت: راهیان نور دانش آموزی یاد آور دوران پرافتخار 8 سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۷۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان هرمزگان، پور اشرف با اشاره به نقش دانش آموزان بسیجی در دوران 8 سال دفاع مقدس افزود: در آن دوران دانش آموزان در صف اول اعزام به جبهه های حق علیه باطل حضور فعال و چشمگیری داشتند و حماسه ها ی بی نظیری را در عملیات های مختلف خلق نمودند که شهید حسین فهمیده و شهید بهنام محمدی از شهدای شاخص و شناخته شده این قشر به شمار می آیند.

وی، یادآوری نمود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس همیشه گوش به فرمان رهبر عزیزمان حضرت امام خمینی (ره) بوده و همواره از ولایت فقیه اطاعت می نمودند و این امر باعث فتوحات و پیروزی های ارزشمندی از قبیل آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان به فرمان امام امت در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس برای کشورمان ثبت گردید و دراین راه 36 هزار شهید گلگون کفن دانش آموزتقدیم میهن عزیزمان گردید.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این اعزام خاطر نشان کرد:باید همواره قدر دان مجاهدت ها و خون شهدای عزیزمان باشیم و امروزه ما سر سفره این عزیزان نشسته ایم و پا در مکانی مقدس خواهیم گذاشت که قدمگاه و مشهد شهدای است و با خلوص نیت و صفای باطن حاجات خود را از شهیدان والا مقام بگیریم واز این دانشگاه معنوی وتربیتی نهایت استفاده را ببریم.

لازم به یاد آوری می باشد 40نفر دانش آموز بسیجی حوزه شهید فهمیده قشم با یک اتوبوس به مدت 4 روزعازم مناطق عملیاتی خوزستان شدند.

ارسال نظرات